همت کار همت کار .

همت کار

لیست قیمت ساعت رولکس

ممکن است برخی از مردم بپرسند که خرید رولکس ساب ماررینر دست دوم چه فایده ای دارد ، زیرا می توانید یک محصول کاملاً جدید داشته باشید؟ خوب ، در پایان روز ، همه چیز به عواملی بستگی دارد که شما هنگام خرید بزرگ در نظر می گیرید.

با این حال ، باید توجه داشت که مزایایی وجود دارد که شما به طور انحصاری از خرید یک قطعه جدید یا کارکرده به دست می آورید. در صورت تمایل به دریافت Submariner دست دوم ، برخی از امتیازات در اینجا آورده شده است:

معمولاً با قیمت کمتری ارائه می شود.

نیازی نیست که در ساعت سازی مهارت کافی داشته باشید تا بدانید که رولکس یک برند بسیار لوکس و گران قیمت است. ارزان ترین مدل بیش از 5000 دلار فروخته شد ، در حالی که گران ترین مدل حدود 2.5 میلیون دلار فروخته شد. بین این دو مقدار ساعت های زیادی نیز با قیمت های مختلف وجود دارد. یکی از مزایای خرید رولکس Submariner این است که می توانید یکی را در شرایط مناسب پیدا کنید و هزینه آن نسبتاً کمتر از قیمت اصلی آن است. به عنوان مثال ، یک رولکس Submariner 14050M کاملاً جدید حدود 14000 دلار هزینه دارد ، در حالی که این یک وسیله نقلیه متعلق به قبل 10600 دلار به فروش می رسد ، چه باشد. قیمت پایین تر به دلیل مفهومی است که ساعت جدید رولکس از لحظه فروش ارزش کاهش دارد. اگر به دنبال گزینه مقرون به صرفه تری هستید ، خرید یک ساعت متعلق به شما ممکن است بهترین شرط باشد.

ساعتهای متنوع

نکته قابل توجه در مورد خرید ساعت های رولکس دست دوم این است که شما گزینه های بسیار بیشتری نسبت به زمانی که در یک فروشگاه رولکس هستید دارید. این به این دلیل است که شما به مدل های نادر / قدیمی دسترسی می یابید که همراه با قطعاتی که هنوز در حال تولید هستند ، دیگر متوقف شده اند. این توضیح می دهد که چرا بیشتر جمع کنندگان ساعت مچی قدیمی با "بازار ساعت های دست دوم" آشنا هستند. مخصوصاً برای مارکی مانند رولکس ، مدلهای قدیمی آنها اغلب محبوبتر از مدلهای موجود در فهرست فعلی آنها هستند. اگر می دانید کجا باید جستجو کنید ، به راحتی می توانید برخی از مدل های بسیار مطبوع آنها مانند Rolex Submariner 1680 ، Rolex Submariner 5513 و موارد دیگر را پیدا کنید.

به دست آوردن آن زمان کمتری نیاز است.

این ممکن است بی اهمیت به نظر برسد اما زمان برای بسیاری گذشته است ، درست است؟ تهیه یک زیردریایی رولکس دست دوم تا حد ممکن راحت است. تنها کاری که شما باید انجام دهید یافتن منبع معتبری است ، منبع مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. برخی از محبوب ترین قطعات را می توانید در کاتالوگ فعلی آنها که همیشه موجودی ندارند خریداری کنید. لازم نیست منتظر تماس یا ایمیل در مورد دوباره پر کردن باشید زیرا خرید یک مدل از قبل متعلق به معنای گرفتن امور به دست خود شما است.

به طور کلی یک سرمایه گذاری بهتر.

برخی از افراد ممکن است تصور کنند که وسایل لوکس دست دوم فقط به این دلیل که در واقع مورد استفاده قرار می گیرند کمتر می شوند اما در حقیقت اینطور نیست. پیش از این گفته شده بود که یک ساعت کاملاً جدید رولکس در لحظه فروش درصد قابل توجهی از ارزش خود را از دست می دهد. اگرچه این به نظر دلهره آور است ، اما هنگام خرید ساعت مجهز به مالکیت قبلی ، از قبل ارزش قابل توجهی از صاحب اصلی خود متحمل شده است. نمی گویم دیگر پایین نخواهد آمد اما این کار را با سرعت بسیار کندتری انجام خواهد داد. با این کار ، بسته به مدل و میزان مطلوب بودن آن ، می تواند از نظر ارزش نیز گذشت. این فقط نشان می دهد که خرید رولکس Submariner در کل می تواند سرمایه گذاری بهتری باشد.

کیفیت دائمی

این نکته همانطور که هست خود توضیحی است. همه ما می دانیم که ساعت های رولکس از ابتدا تا به امروز از همه جنبه ها مهارت برتر را ارائه می دهند. طول عمر و کیفیت باید حداقل نگرانی شما باشد وقتی مطمئن شوید Submariner متعلق به شما در شرایط مطلوب است. امروزه بسیاری از مدل های دهه 1960 هنوز به خوبی کار می کنند. اگرچه ممکن است ظاهری کاملاً جدید نداشته باشند ، اما زیردریایی ها از مواد خوبی ساخته شده اند و بندرت ضربات سنگینی می خورند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۱:۴۲ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)