همت کار همت کار .

همت کار

اشکال رادیاتور

اشکال رادیاتور

یک کدام از مهم ترین و کهن ترین سیستم های گرمایشی در فضای داخلی منازل , شوفاژ و رادیاتور است . در واقع در در این سیستم می بایست بدانید که دست های پشت پرده ای نیز وجود دارا هستند که در غایت خروجی گرما را از روش رادیاتور شوفاژ به خارج منتقل می نمایند . این گرما از روش موتورخانه و بوسیله آب گرم با لوله های توکار یا این که بیرونی به خویش رادیاتور رسیده و با گرم شدن آن , حرارت منتشر می شود .

اشکال رایاتور شوفاژ
مهم‌ترین گونه بندی رادیاتور این چنین است :

  • رادیاتور پره ای
  • رایاتور پنلی
  • رادیاتور قرنیزی
  • حوله کم آب کن

رادیاتور پره ای کهن ترین دسته رادیاتور شوفاژ است و همانگونه که از اسمش بر میاید , از کنار نیز قرار تصاحب کردن یکسری پره درست شده شده‌است . هرچه تعداد پره ها اضافه باشد , اقتدار گرمادهی آن نیز بیش تر خواهد بود . رادیاتور پره ای از آلومینیوم یا این که فولاد ایجاد شده است .

رادیاتور پنلی اکثر وقت ها از فولاد ساخته می شود . این رادیاتور مرحله صافی دارا‌هستند و گرما را به طریق یکنواخت تری به دور و بر منتقل می نمایند . از مزیت های رادیاتور پنلی می شود به این اشاره نمود که به گردش آب کمتری نیاز دارا هستند . رادیاتور پنلی در‌صورتی‌که در گیر زنگ زدگی یا این که جراحت فیزیکی شود می بایست به کل تعویض شود البته رادیاتور پره ای را می شود به طور تک پره تعویض کرد .

رادیاتور استیل نیز به جهت طرح و رنگ مختلف عنصری شاخص در چینش خانه شما خواهند بود .

حوله کم آب کن نوعی از رادیاتور میباشند باطن گرمابه یا این که فضای در حدود آن موضوع به کار گیری قرار میگیرند . از اسمش عالی مشخص و معلوم است که چه وظیفه سنگینی بر عهده دارد! این وسیله گرمایشی علاوه بر گرم کردن گرمابه , به جهت لوله های افقی مکان قابل قبولی برای معلق کردن خرقه و حوله برای کم آب شدن است .

رادیاتور قرنیزی یکی جدیدترین گونه های رادیاتور است . در واقع مثل قرنیز در محل اتصال دیوار و کف نصب می گردند . این رادیاتور از آلومینیوم تشکیل شده و باطن آن لوله آب گرم می گذرد . با به کار گیری از رادیاتور قرنیزی در چیدمان خانه , فضای کمتری را توسط حرارتی و گرمایشی اختصاص می دهید .

اشکال رادیاتورهای دکوراتیو و تزئینی نیز داخل بازار وجود دارا‌هستند . این گونه از رادیاتور علاوه بر زیبایی که به فضای داخلی و چیدمان منزل شما می‌دهد , گرما را هم منتقل می نماید .

اما شما میتوانید جور هایی از رادیاتور شوفاژ را تهیه و تنظیم فرمایید که امکان جابجایی دارا‌هستند و با سیستم برق گرم می گردند . بدین وسیله گرمایشی رادیاتور برقی یا این که شوفاژ برقی می‌گویند .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۵:۴۲ توسط:نیکجو موضوع: مقالات ساختمان نظرات (0)