همت کار همت کار .

همت کار

هیتر فن یا این که جت فن چیست؟


هیتر فن و جفت فن و کاربرد های حیاتی در آنان چیست؟

هیتر فن ; جت فن از نوع فن‌های محوری یا این که هواکش‌های آکسیال محسوب میشود که با به کار گیری از پروفیل ویژه در پروانه و فرم بدنه آن می تواند با سرعت دورانی دوچندان حجم متعددی از هوا را در فشار فراوان جا به‌جا نماید .

همینطور خوب تر است بدانید که از جت فن برای تهویه در مکان‌هایی که نیاز به هوا دهی مضاعف در یک فضای معدود دارند به کار گیری می شود . بدین ترتیب از جت فن برای تهویه در معادن , پارکینگ‌ها و تونل‎‌ها به کار گیری می‌نمایند .

همینطور جذاب است بدانید که از سایر کاربردهای ویژه جت رشته این است که امکان پرتاب هوا و ساخت یک فضای حرکتی برای جریان هوا را دارا است . قابل ذکر است که جت رشته نیز از روش اتصال به شبکه و نیز به طریق آزاد می‌تواند کار تهویه را انجام دهد .

از نگاه کاربرد می‌توان اعلام‌کرد جت فن نیز تحت عنوان مکنده و نیز دمنده قابل به کارگیری می باشد . می‌توان بیان کرد جت حرفه برای محیط‌های انفجاری , محیط‌های با رطوبت دوچندان , محیط‌های با حرارت بالا و فضا با خورندگی دوچندان با اعمال یک‌سری از وضعیت فنی و ساختاری بر روی آن قابل به کار گیری است .

همینطور نکته حائض اهمیت در جت فن این است که سیستم انتقال اقتدار در آن به دو شکل بی واسطه و اتصال تسمه مبلغی ساخت و به بازارعرضه خواهد شد .

هیتر حرفه و کاربرد آن چیست؟
هیتر حرفه دستگاهی است که با بازده حرارتی بالا برای گرمایش پرسرعت منزل و بقیه مکان‌ها زیاد مطلوب است . بدین ترتیب دستگاهی مطلوب و کاربردی برای فصول سرد است . بدین ترتیب از هیتر حرفه برای گرم کردن فضاهای وسیع مثل کارخانه‌ها , سالن‌های ورزشی سرپوشیده و فضاهایی که به توان حرارتی بالایی نیاز دارا‌هستند به کار گیری می‌نمایند .

با اعتنا به ساختار معمولی ای که داراست هیتر فن میتواند با سود گیری از المنت برای ایجاد حرارت و چرخش هوا با به کار گیری از فن درنظرگرفته شده در آن هوای محفظه را گرم و به جریان درآورد .


خصوصیت های شایان توجه هیتر حرفه که سبب محبوبیت آن در میان مشتریان شده‌است عبارتند از :

دارا بودن قدرت حرارتی بالا , توزیع خوب تر هوای گرم , سرعت بالای گرم کردن فضا , اشغال فضای ناچیز به خصوص در نوع سقفی و دیواری و همینطور ارزش پایین .

قابل ذکر است موقع خرید وسایل گرمایشی می بایست به برچسب انرژی و کم مصرف بودن آن دقت ویژه داشته باشید .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۵:۱۷ توسط:نیکجو موضوع: مقالات ساختمان نظرات (0)