همت کار همت کار .

همت کار

کالبد شکافی Galaxy Z Fold

 

در این مقاله ، ما با فیلم کالبد شکافی Samsung Galaxy Z Fold 2 که اخیراً توسط زاک نلسون در کانال YouTube JerryRigEverything به اشتراک گذاشته شده ، در خدمت شما هستیم.

 

هفته گذشته ، فیلم تست استقامت Galaxy Z Fold 2 را با شما به اشتراک گذاشتیم. در این ویدئو مشاهده کردیم که تلفن های نسل دوم Fold سامسونگ از زیر شکنجه های زاک نجات یافتند. بنابراین امروز او تصمیم گرفت تلفن را کالبد شکافی کرده و قفل آن را باز کند تا ساختار داخلی و میزان تعمیر را ببیند.

 

نسل اول تلفن های Samsung Fold با مشکلات استقامت زیادی روبرو بودند. به دلیل این مشکلات ، معرفی آن به بازار چندین ماه به تأخیر افتاده است. اما اکنون سامسونگ با پیروی از این مسیر دشوار نسل دوم این گوشی را روانه بازار کرده است. این یک واقعیت است که در نسل های آینده محصول همان چیزی را که در نسل قبلی شاهد بودیم تکامل می یابد. Samsung Galaxy Z Fold 2 به خوبی آن را نشان می دهد.

 

سال گذشته برداشتن نوار پلاستیکی اطراف گوشی تاشو کافی بود تا به صفحه آسیب برساند و از استفاده آن جلوگیری کند. اما امسال ، هنگامی که زاک تصمیم گرفت با گوشی و صفحه نمایش کالبد شکافی کند ، می بیند که صفحه نمایش تا چه اندازه در مقایسه با مدل قبلی قدرتمند است.

 

اگر به یاد داشته باشید ، زاک یک مشت شن و ماسه بر روی صفحه تلفن ریخت تا ثابت کند که در هنگام کالبد شکافی نفوذ کرده است. در این ویدئو خواهید دید که به دلیل نوار تست جهانی که سامسونگ روی لولای این گوشی قرار داده است ، میزان نفوذ زمین روی گوشی کنتور کمتر است و هیچ نشانه ای از نفوذ زمین وجود ندارد.

 

علیرغم جنبه های جالب کالبد شکافی Fold 2 ، هنوز اشکالاتی وجود دارد ، از جمله دلایل بسیار دشوار برای حذف یا تعویض باتری دستگاه. اما به طور کلی ، این یکی از جالب ترین و آموزنده ترین فیلم های آناتومیک Zack Nelson است که می تواند پیشرفتی را که سامسونگ در زمینه طراحی نسل دوم تلفن تاشو داشته ، نشان دهد.

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۰:۳۹ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)