همت کار همت کار .

همت کار

ارتقاء مرحله اکسیژن منزل


اگر شما از معضلات قلبی و یا این که ریوی سختی می‌برید , به طبع به‌دنبال استراتژی هایی برای ارتقاء مرحله اکسیژن در هوای منزل خویش می باشید , چه بسا سلامت ترین اشخاص هم در محلی با مرحله اکسیژن بالا , عملکردی خوب تر دارا هستند , هوای آلوده و کثیف تاثیراتی بشدت مخرب روی تن آدم و کارایی آن داراست .

تهویه هوای درون خانه
خط مش معمولی مفتوح کردن پنجره ها علی الخصوص در فصل زمستان که زمان متعددی در محیط بسته می باشید اولی سفارش ماست . مفتوح کردن دو پنجره در دو طرف خانه جهت ارتقاء حداکثری گردش هوا به شدت توصیه میشود . گشودن پنجره های مخالف برای یک‌سری دقیقه 3 رتبه درطول روز کافی خواهد بود .

طی روز های کثیف این روش را اجرا نکنید و فقط در هنگام آشپزی و خزینه پنجره را کمی گشوده بگذارید تا هوای گرم ساخت شده بیرون شود .
در شرایطی‌که شما به هوای بیرون حساسیت دارید می بایست از دستگاه های تصفیه هوا با غربال ضد آلرژی به کار گیری فرمائید .
غربال دستگاه های تهویه مثل سیستم سرمایش گازی , دستگاه های تصفیه هوا و هود را پاک و یا این که در شکل نیاز تعویض فرمایید .
غربال دستگاه های تهویه مثل سیستم سرمایش گازی , دستگاه های تصفیه هوا و هود را منزه و یا این که در شکل نیاز تعویض نمائید .

در منزل خویش گیاه بکارید , گیاهان سبب تصفیه هوا و ارتقا تراز اکسیژن خواهند شد , ازآنجاکه شما در منزل با محدودیت دور و اطراف روبرو می باشید گیاهان را در فضاهایی مانند آشپزخانه با تراکم بیشتری قرار دهید . در حالتی‌که در خانه حیوان خانگی دارید قبلی از خرید گیاه از غیر سمی بودن آن مطمئن گردید .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۱:۱۶ توسط:نیکجو موضوع: مقالات ساختمان نظرات (0)