همت کار همت کار .

همت کار

راهنمای کامل انتقال وب سایت

مهاجرت وب سایت یک فرآیند طولانی است ، پر از جزئیات و نیازها ، که باید با پشتیبانی متخصصان سئو انجام شود. تمرکز بر کیفیت و عجله نکردن ضروری است. این اطمینان می دهد که نسخه جدید وب سایت شما کامل است ، آماده رتبه بندی است و تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد.

انتقال وب سایت یکی از چالش برانگیزترین کارها برای هر سئو است - متخصص بهینه سازی موتورهای جستجو.

چنین روندی مستلزم برنامه ریزی زیاد ، آگاهی از تکنیک های کاربردی و تجزیه و تحلیل دقیق برای کاهش هرچه بیشتر تلفات در نتایج جستجوی ارگانیک ، بازدیدها و درآمدهای حاصل از سایت است.

همچنین نیاز به یک رویکرد انعطاف پذیر و ارتباطی دارد ، بنابراین همه متخصصان می توانند در طول فرایند همسویی خوبی داشته باشند و از تمام مراحل مربوطه آگاه باشند.

از آنجا که این یک فرایند بسیار فنی است ، ارتباط موثر برای دستیابی به مهاجرت موفقیت آمیز کلید است. در واقع ، اگر چیزی از برنامه خارج شود ، توضیح ، سازگاری یا به تعویق انداختن روند ، در صورت لزوم ، بدون سوء تفاهم آسان تر خواهد بود.

در این زمینه ، بخشهای آگاه و یکپارچه نتایج این روش ظریف را افزایش می دهند!

سایت سئو شتاب که در حوزه طراحی سایت در مازندران فعالیت می کند یک سایت بسیار عالی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت هست و منبع خوبی برای آموزشهای سئو هست و این مطلب را با کمک نویسنده سایت سئو شتاب گردآوری شده است.

چرا وب سایت را مهاجرت می کنیم؟

دلایل مهاجرت به وب سایت متفاوت است. موارد اصلی عبارتند از:

شما یک صفحه بسیار قدیمی ، سنگین و کاربردی ندارید.
وب سایت شما پاسخگو نیست ، این امر برای افرادی که به طور فزاینده ای در رایانه های لوحی و تلفن های هوشمند مرور می کنند ، غیرقابل تصور است.
شرکت شما در حال تغییر نام تجاری است ، به عنوان مثال پس از ادغام ، و این نیاز به تغییر سرور دارد.

علاوه بر این مثال ها ، دلایل زیادی برای این کار وجود دارد. در برخی موارد ، هر شرکتی با حداقل مقیاس پذیری و چشم انداز به احتمال زیاد با مهاجرت به یک سایت جدید روبرو می شود.

با این حال ، تغییر URL بر بازدیدهای ارگانیک سایت شما و بازدیدهایی که از طریق پیوندهای حمایت شده وارد می شوند ، تأثیر می گذارد. چرا این؟

مهاجرت وب سایت شامل حرکت کاربر از نقطه A (وب سایت قدیمی) به نقطه B (وب سایت جدید) است. سپس ، اگر این مسیر به درستی برقرار نشده باشد ، کل اهمیت و اقتدار بدست آمده توسط وب سایت قبلی خود را از دست خواهید داد.

این زمانی اتفاق می افتد که بسیاری از کلیک ها بر روی پیوندهای قبلی شما بازدیدکنندگان را به صفحات غیر موجود هدایت می کنند تا آدرس های آنلاین وب سایت جدید شما.

قوانین مهاجرت موفق وب سایت!

اولین قانون برای اطمینان از مهاجرت موفق وب سایت این است که وظایف را به یک متخصص سئو با تجربه بسپارید. اگر تخصص داخلی ندارید ، راه حل ممکن است استخدام یک متخصص سئو یا حتی مشاور بازاریابی دیجیتال باشد.

خراب شدن پیوندها و سقوط رتبه صفحات ، حتی اگر طی چند روز ، می تواند ضررهای هنگفتی را برای تجارت به دنبال داشته باشد. بنابراین ، قبل از شروع فرایند مهاجرت ، برنامه ریزی سئو قوی داشته باشید.

دومین قانون طلایی این است که هر لحظه زمان مناسبی برای مهاجرت کامل سایت نیست. شما باید موقعیت مناسب را با توجه به نوع کسب و کار خود پیدا کنید.

به عنوان مثال ، اگر وب سایت شما یک تجارت الکترونیکی اسباب بازی است ، عاقلانه است که مهاجرت را درست قبل از برخی از تعطیلات مهم مانند روز کودک ، کریسمس و شب سال نو انجام ندهید.

این برنامه ریزی ضروری است زیرا هر گونه خطا در طول دوره های شلوغ ممکن است خسارات جبران ناپذیری به منابع مالی شرکت وارد کند. سپس ، وقتی صحبت از مهاجرت به سایت می شود ، مراقب باشید عجله نکنید: مهمترین این است که مهاجرت به آرامی و بر این اساس انجام شود.

سومین قانون این است که این راهنمای کامل مهاجرت وب سایت را بخوانید. به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را بدون از دست دادن اهمیت به دست آمده ارتقا دهید.
هر آنچه که باید درباره مهاجرت وب سایت بدانید

موتورهای جستجو که دارای الگوریتم های پیچیده ای هستند که توسط شرکت هایی مانند گوگل ، یاهو و بینگ توسعه یافته اند ، صفحات موجود در اینترنت را به صورت روزانه ردیابی و فهرست بندی می کنند.

تغییر ساختار وب سایت معمولاً شامل تغییر کامل در ساختار پیوندهای صفحه می شود که بر کار این موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که هدف اصلی مهاجرت دقیق و دقیق وب سایت این است که موتورهای جستجو را از فهرست بندی صفحات خالی (با خطای 404) در ردیابی معمول خود جلوگیری کند.

اگر به یک کار تغییر مسیر کارآمد صفحه اعتماد نکنید ، موتورهای جستجو متوجه می شوند که صفحات خطا کار نمی کنند و آنها را از فهرست های خود حذف می کنند.

در نتیجه ، تمام کار و سرمایه گذاری شما در بازاریابی برای موقعیت یابی و رتبه بندی این URL ها به سادگی از بین می رود. این بدان معناست که چشم اندازها ، سرنخ ها و فروش کمتری وجود دارد ، فاجعه ای که با تکنیک های خوب SEO و برنامه ریزی قوی قابل اجتناب است.

نکته مهم دیگر این است که به وضوح ارتباط هر صفحه از یک وب سایت را درک کرده و صفحاتی را که منتقل می شوند انتخاب کنید. برای ایده بهتر ، یک سایت کوچک می تواند بیش از 5000 صفحه فهرست بندی شده داشته باشد و بعید است که همه آنها به سایت جدید منتقل شوند.

یک متخصص سئو قادر خواهد بود صفحات مربوط به مهاجرت را شناسایی کند. به عنوان مثال ، برخی از صفحات ممکن است بازدید زیادی از یک سایت خاص نداشته باشند ، اما منابع مهم بک لینک هستند.

یک متخصص کم توجه می تواند این URL ها را برای مقاصد مهاجرت نادیده بگیرد. بنابراین ، یک متخصص می داند که این پیوندها ارتباط ایجاد می کنند ، که موقعیت سایت شما را در جستجوها بهبود می بخشد ، بنابراین با وجود درآمد کم آنها را حفظ می کند.

بنابراین ، داشتن نقشه نگاری مناسب از وب سایت خود ، تعیین اینکه کدام صفحات بیشتر مرتبط هستند ، بسیار مهم است تا از مهاجرت خوب وب سایت بهره مند شوید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۴:۰۴ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)