همت کار همت کار .

همت کار

مراحل راحت تولید ژنراتور بیوگاز

مراحل بی آلایش تولید ژنراتور بیوگاز

اکثر زمان ها ما ایده ساخت انرژی فارغ از هزینه را که در عین هم اکنون محیط زیست و زمین را آلوده و کثیف نسازد می‌پسندیم . در طول بازه ی فعلی ما مفتخر به داشتن تکنولوژی و فناوری تبدیل بیوگاز به انرژی هستیم که قابلیت دردسترس داشتن آن برای هر کسی موجود هست . این فناوری خیر فقط در کشورهای کمتر توسعه و گسترش یافته‌ای همچون هند به میزان فراوان متعددی آیتم به کار گیری دارااست , بلکه به میان مردم کشورهای پیشرفته به شدت طرفدار داراست .

در‌صورتی‌که شما یکی‌از اشخاصی می‌باشید که بخوبی از اهمیت محیط زیست منزه و فارغ از آلودگی مطلع می باشند , اطمینان داشته باشید که‌این کار تماما برای شما اثرگذار است . این توشه شوق واشتیاق به راز نیز کردن چیزها و ساختن به شما امداد خیر و خوبی خواهد نمود . امکان دارد شما انباری بعد از وسایل و ابزار داشته باشید و به علاوه ایوان خلوت و تمایلی برای زیر آوردن صورت اکانت برق . در این‌حالت استارت پروژه هاضم بیوگاز کار خیر و خوبی برای شما خواهد بود .

ایجاد دستگاه هاضم بیوگاز تحت عنوان قسمتی از ژنراتور معمولی است به خصوص هنگامی برای تست در مقیاسی کوچک فراهم شود کارگذاری و رمز نیز بندی سادگی داراست . درپی ما گامهایی بی آلایش را توضیح می دهیم . بدین نکته دقت نمایید که خریدهایتان را میتوانید از مغازه‌هایی که وسایل و ابزار دم دستی می فروشند به انجام دهید . کارآمدی هزینه مدام دارای اهمیت است و چنانچه شما راههایی برای تست چیزهایی که قرار است بعدا در بعدها بزرگتر و ارزش گرانتر ساخته شوند داشته باشید می‌توان بیان کرد که پیمودن این راهها غیر عاقلانه و بعید نمی باشد .

 

در صدر ظرفی مطلوب برای هاضم کوچک خویش تنظیم فرمائید . این پیاله قادر است ظرفی پلاستیکی و یا این که جعبه‌ای هوابند باشد که برای مراد دیگری مصرف شده شده‌است . نکته حائض اهمیت این است که‌این وسیله سوای شکاف باشد و هوا نتواند به باطن آن وارد یا این که از آن بیرون گردد . اطمینان نتایج فرمایید که درب باکس به طور کامل چفت شده و نشتی نداشته باشد .

قدم‌بعدی تولید سوراخی برای خروج گاز بیوگاز است . برای تولید این رخنه‌ می توانید از وسایل الکتریکی به کار گیری نمائید . همینطور میتوانید از میله داغ برای شکاف کردن امداد بگیرید . مکان شکاف بر بالای پیاله جای‌دارد چون گاز بیوگاز به طرف بالا جنبش می‌نماید .

سومی تراز از کار ایجاد محافظ یا این که پیاله بیوگاز است . این کاسه نیز می بایست هوابند باشد و برای مراقبت گاز بیوگاز بر بالای منشا هاضم قرار بگیرد . شما میتوانید دو کاسه را به نیز اتصال دهید و یا این که از امکانات دیگری امداد بگیرید .

سپس شما میتوانید مواد آلی و تجزیه پذیر را برای تجزیه درون هاضم قرار دهید و با پوشاندن درب , آن را هوابند نمایید . شما می بایست محفظه بی هوازی تولید نمایید و این محیطی است که به هوا اذن وصال به باکتریها نمی‌دهد و بازدارنده از این نمیشود که آن ها کارشان را بخوبی شکل ندهند . بعداز اینکه کود و مواد آلی را درون دستگاه ریختید حدود ده عدد پانزده روز حوصله فرمائید و اذن دهید که دستگاه کار خویش را انجام دهد . در شرایطی‌که شما در وسط کار درب دستگاه را گشوده نمائید به محیط زیست مطلوب باکتریهایی که ایجاد بیوگاز را بر عهده دارا‌هستند زخم وارد خواهید کرد .

این اتصال مضاعف بی آلایش است و میتواند در منزل آن را صورت بپذیرد . کل هاضم گاز بیوگاز ژنراتور با پیچیدگیهای پاره ای بیشتر ساخت می گردد ولی برای شما خیلی ساده‌تر و دلچسبتر است که از آنچه ساخته‌اید به کارگیری فرمایید . در حالی که شما برای تست احتیاج به امکانات تخصصی ندارید , مستلزم به کار گیری ادوات و دستگاههای تخصصی می‌باشید که براحتی از مغازه‌های ابزار فروشی قابل تهیه و تنظیم است .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۸:۰۴ توسط:نیکجو موضوع: مقالات ساختمان نظرات (0)