همت کار همت کار .

همت کار

که بهترین ساعت هوشمند در جهان است


بهترین ساعت هوشمند در جهان 2020

مانند دامنه GTS ، شما همچنان ردیابی استرس ، SpO2 و نظارت بر ضربان قلب را دارید.در بررسی عمیق ما ، ارزش پول و عملکرد Bip U Pro تحت تأثیر قرار گرفتیم - احساس عمومی ارزان بودن تنها دلیل انتخاب گزینه برتر GTS 2 Mini است.Samsung Galaxy Watch Active 2 یک ساعت هوشمند برتر ورزشی است ، به ویژه برای کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی که نمی توانند به ساعت اپل دسترسی داشته باشند.Active 2 در مقایسه با Galaxy Watch 3 کوچکتر و ارزان تر است - و با یک بند سیلیکونی برای کاربران اسپرت کاملا طبیعی است. این صفحه لمسی است اما یک حاشیه حساس به لمس برای کمک به پیمایش سیستم عامل Tizen OS سامسونگ وجود دارد.

که بهترین شرکت ساعت های هوشمند است

در جلو و ردیابی ورزشی و ردیابی تناسب اندام ، با ضربان قلب نوری در هواپیما ، GPS داخلی و یک مربی جدید برای کمک به شما در حرکت سریعتر و ساعتهای سریعتر ، این حالت بیشتر است.و ویژگی های جدید Galaxy Watch 3 را در به روزرسانی اخیر به ارث برده است.سری 6 کاملاً بهترین اپل واچ است که دارای بیشترین ویژگی ها و فناوری پیشرفته سلامتی است.این اولین حسگر SpO2 است تا میزان اشباع اکسیژن خون را تحت نظر داشته باشد و ECG را برای بررسی ریتم قلب شما در مورد احتمال بروز Afib حفظ می کند.برای مدل 40 میلیمتری 379.99 پوند گرانتر است ، اما صفحه نمایش همیشه روشن باعث می شود که ارزش انتخاب Apple Watch SE را داشته باشد.

دقیق ترین ساعت هوشمند چیست؟

GPS ، ردیابی ورزشی ، مقاومت در برابر آب 5ATM و تمام ویژگی های کلیدی Apple Watch وجود دارد.فروشگاه App با پیشنهادات شخص ثالث شلوغ است و اگر کاری که Apple Watch انجام نمی دهد ، معمولاً برنامه ای برای آن وجود دارد. با بدن و سلامتی خود

بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار امروز چیست

99 پوند در سال اطلاعات بیشتری دریافت می کنند.شما با دما و ضربان قلب در حالت استراحت ، میزان تنفس ، اشباع اکسیژن و تنوع ضربان قلب روبرو می شوید که همه در یک صفحه نمایش داده می شوند. پشتیبانی از Fitbit Pay بسیار ناچیز است ، در حالی که گالری ساعت مچی بسیار نرم و پر از برنامه های پولی با روند پرداخت عجیب و غریب است. اگر بانک شما از آن پشتیبانی کند ، Fitbit Pay روی آن است.

اگر می خواهید حداکثر مقدار داده های بهداشتی را بدست آورید ، این یک انتخاب عالی است.اگر مثل Apple Watch SE نباشید ، اطلاعات زیادی در مورد ECG و Afib ، استرس و دمای بدن نمی خواهید.Versa 3 برای ردیابی دقیق تمرینات در فضای باز GPS اضافه شده است که بزرگترین مورد را دارد.و هنوز یک هفته عمر باتری دارید که واقعاً عالی است و همچنین از بهترین ویژگیهای اصلی ردیابی تناسب اندام Fitbit بهره مند می شوید.

این بالای مرحله استاندارد ، ارتفاع و دقیقه های منطقه فعال است.و هنوز یک حسگر SpO2 در آن وجود دارد که هنگام خواب ، اکسیژن خون را کنترل می کند.به عنوان یک ساعت هوشمند اعلان ها را با aplomb ارائه می دهد ، اما شما نه برنامه هایی را که در Apple Watch پیدا می کنید و نه Wear OS را پیدا می کنید. ما این تجربه را مفید نمی دانیم ، اما اگر شما منظم با کنترل خانه هوشمند هستید ، ممکن است جذاب باشد.این یک ساعت هوشمند خوب با تمرکز بر تناسب اندام است و برنامه Fitbit یکی از بهترین مکان ها برای حفظ سلامت شماست.

این سیستم عامل Lite را به جای Google Wear OS اجرا می کند ، اما یک ساعت هوشمند واقعاً با برخی از ویژگی های تناسب اندام و سلامتی بسیار هوشمند است که به ویژه برای کاربران تلفن های هوشمند Android توصیه می شود.39 اینچی AMOLED روشن و واضح است و شما دارای یک دسته پروفایل ورزشی از جمله شنا (به لطف مقاومت در برابر آب 5ATM) ، دوچرخه سواری و یک تجربه دویدن عالی هستید.تنها نکته منفی این است که به دلیل کمبود افزونه های شخص ثالث ، نمی توانید داده ها را برای Strava بوت کنید و هیچ برنامه دیگری برای استفاده وجود ندارد.عمر باتری در 14 روز عالی است ، دقت ضربان قلب در سطح متوسط ​​خوب است و تمرینات در برنامه به خوبی پیگیری می شوند.ردیابی خواب نیز عالی بود و کاربران گوشی های هوشمند Android می توانند از ذخیره موسیقی بومی و ردیابی استرس نیز بهره مند شوند.

و اکنون سرانجام Huawei Watch GT2e در واقع با قیمت 160 دلار در آمازون ایالات متحده لیست شده است - که این امر خرید خوبی را با این قیمت می کند.دو به قیمت یک در اینجا ، زیرا جفت ساعت های هوشمند Xiaomi هنوز نسخه رسمی ایالات متحده را دریافت نمی کنند ، اما آنها یک پیشنهاد عالی هستند ، با ویژگی های برتر ورزشی با قیمت عالی.پرچمدار Xiaomi Mi Watch با صورت گرد است که در حالت های GPS ، نظارت بر ضربان قلب ، SpO2 و 117 بسته بندی می شود. این می تواند برخی از آمار پیشرفته را تضعیف کند ، اما توصیه ما به کاربران تناسب اندام معمولی را منصرف نمی کند.Mi Watch Lite دارای یک صفحه نمایش مربع 1. این نوع ردیابی ورزشی نیست که با Garmin یا Apple Watch رقابت کند ، اما در این قیمت بسیار چشمگیر است.

با این حال ، این نرم افزار به اندازه هوشمند Amazfit GTS 2 پیاده سازی نشده است ، بنابراین بسیاری از این ویژگی ها شما را مجبور به خواندن می کنند ، نه در هنگام خواب و نه در بیشتر موارد مفید.این برنامه همچنین کمی فاقد برنامه شخص ثالث یا یکپارچه سازی است.

بله این یک کلون شرم آور اپل واچ است ، اما اگر فراتر از طراحی نگاه کنید چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد.Oppo پوست و رابط کاربری اختصاصی خود را به تجربه Wear OS اضافه کرده است و برخی از برنامه های تناسب اندام نرم گوگل را با برنامه خود جایگزین کرده است.ساعت Oppo در اندازه های 41 و 46 میلی متر ارائه می شود که دستگاه بزرگتر LTE و باتری طولانی تر اضافه می کند.

این ویژگی از GPS ، ردیابی شنا و بسیاری از حالت های تمرینی برخوردار است ، اگرچه باز هم ، داده های ضربان قلب خیلی دقیق نبودند ، بنابراین یکی از ورزشکاران جدی نیست.

قیمت زیر 100 پوندی خود را با ویژگی های عالی ، GPS ، ردیابی مناسب خواب و بسیاری از ویژگی های سلامتی ، نادیده می گیرد.

اگر به دنبال ساعت هوشمند تمرکز بر تناسب اندام هستید ، ناامید نخواهید شد.مطمئناً مقرون به صرفه تر است اما فکر نکنید که این یک ساعت ارزان اپل است.سری 3 هنوز با 199.اما Apple Watch SE تنها چند مورد مصالحه درمورد سری 6 انجام می دهد ، که به این معنی است که توصیه آن برای اکثر مردم آسان است.

اما هنوز همان صفحه نمایش ، اندازه ها ، GPS ، ردیابی ورزشی و تناسب اندام ، طراحی ضد شنا ، گزینه های LTE ، Apple Pay .با این حال ، دوام یک روزه باتری (ما حدود 36 ساعت کار می کنیم) در مقایسه با رقبا هنوز یک نقطه ضعف بزرگ است.اگر در مورد ویژگی های سطح بالای سلامتی اذیت نیستید ، Apple Watch SE بسیار توصیه می شود.

اندازه از ساعت هوشمند گلکسی واچ کوچک شده و برای آن بهتر است ، با ساختاری باریک و سبک که در تمام طول روز پوشیدنی است.گزینه های فولاد ضد زنگ و مشکی در هر دو اندازه وجود دارد.

برخی از اشتباهات را در دستگاه اندازه گیری ضربان قلب پیدا کردیم ، اما با ردیابی شنا و بسیاری از معیارهای در حال اجرا تحت تأثیر قرار گرفتیم.ساعت هوشمند AMOLED به روز شده Garmin هنوز هم کاملاً متمرکز بر ورزش است و دارای حالت های اختصاصی برای دویدن (داخل ، خارج ، تردمیل) ، دوچرخه سواری (داخل / خارج از منزل) ، شنا (استخر به لطف مقاومت در برابر آب 5 آمپر) ، گلف ، قدرت ، قلب ، بیضوی ، قایقرانی داخل سالن ، یوگا و موارد دیگر.، ردیابی سلامت و نظارت بر استرس

این امر بیشتر مانع از دوام باتری GPS می شود ، خصوصاً اگر تصمیم دارید جریان موسیقی آفلاین را قطع کرده و تلفن خود را با خود بیرون بیاورید.

به طور خلاصه ، Garmin Venu 2 به اندازه اپل واچ نرم نیست - اما اشک ها برای ماندگاری باتری از آن جدا می شوند ، در حالی که یک ساعت هوشمند برتر تناسب اندام هستند.اکنون یک خانواده کامل از ساعتهای Amazfit GTS 2 وجود دارد - اما این GTS 2 Mini است که رای ما را می گیرد.هر چند که در بررسی ما ایستاد.

اولاً ، هیچ ویژگی کلیدی را از دست نمی دهد ، بنابراین همچنان ضربان قلب ، 60 حالت ورزشی ، GPS ، استرس و ردیابی خواب ، SpO2 و یک صفحه AMOLED دارید.با 79.همچنین یک کلمه در مورد GTR 2.

نتیجه یک امر کم نور ، کسل کننده و پیکسلی تر است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۰:۴۷ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)