همت کار همت کار .

همت کار

بین iPad ، iPad mini ، iPad Air و iPad Pro را انتخاب کنید


آیا قصد دارید یک آیپد بخرید و تفاوت بین iPad ، iPad mini ، iPad Air و iPad Pro را نمی دانید؟ چه بخواهید اولین iPad را خریداری کنید و چه نسلی به نسخه قبلی ارتقا دهید ، فراموش نکنید که تبلت Apple می تواند شما را گیج کند. داشتن مدل های مختلف در بازار ، انتخاب را برای شما دشوار خواهد کرد. شباهت آنها با یکدیگر ، همچنین تضمین خرید را دشوار می کند.

بیایید نگاهی به مدل ها بیندازیم

اخیراً اپل پنج مدل مختلف را عرضه کرده است. از ارزانترین تا گران ترین ، آیپد 9.7 اینچی ، آیپد مینی جدید 7.9 اینچی ، جدید iPad Air 10.5 اینچی ، iPad Pro 11 اینچی و iPad Pro 12.9 اینچی از ارزان ترین تا گران ترین در دسترس هستند. شما باید یک مورد را از 5 مدل انتخاب کنید. هر دو مدل از تبلت های خوبی برخوردار هستند اما انتخاب تبلت مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.

"قرص مناسب" به چه معنی است؟ معیارهای زیادی وجود دارد. اندازه ، قیمت ، قدرت و عملکرد مناسب. مهم است که قبل از خرید رایانه لوحی اطلاعات بیشتری کسب کنید. ما این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهیم و مزایا و معایب هر یک را توضیح می دهیم. ما با ارزانترین مدل شروع می کنیم.

iPad (2018)

رابط: انرژی
اندازه صفحه نمایش: 9.7 اینچ
حافظه: 23 گیگ ، 128 گیگ
جک هدفون: بله
سیستم آشکارساز: لمس کنید
قیمت: از 329 دلار شروع می شود اما معمولاً 80 دلار تخفیف دارد

iPad 9.7 اینچی یک مدل گران قیمت نیست ، اما دلیل بدی نیست. شروع با 329 دلار برای مدل 32 گیگابایتی (گرچه این روزها 80 دلار تخفیف ارائه می دهد) آن را ارزان ترین مدل در بین iPad ها قرار می دهد.

نسل ششم جدیدترین مدل از اولین iPad های اپل است و ویژگی های قابل توجه سایر مدل ها را ندارد ، اما نه این که نمی تواند بسیاری از کارهای گران قیمت iPad را انجام دهد. بسته به نیاز شما اختلافاتی وجود دارد.

هم این مدل و هم mini-iPad جدید تنها iPad بدون رابط کاربری هوشمند هستند ، رابط دستگاهی که اتصال آن به صفحه کلید را آسان می کند. اتصال به بلوتوث کار دشواری نیست ، اما اگر تایپ زیادی دارید ، انتخاب iPad Air با قیمت 499 دلار ایده خوبی است.

این مدل از اجزای قدیمی ساخته شده است. به عنوان مثال ، این مدل مجهز به پردازنده A10 است که در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس یافت می شود. اما باید بگوییم که این مدل طی چند سال آینده عملکرد نسبتاً خوبی خواهد داشت.

این اولین مدل (خارج از iPad Pro) بود که از رایانه های نسل اول اپل استفاده کرد. می توانید برای طراحی یا نوشتن روی رایانه لوحی ، از قلم اپل نسل اول یا Logitech Crayon استفاده کنید.

به گفته دیتر بویم ، که iPad 6 را هنگام عرضه در مارس 2018 بررسی کرده است. اختلاف سرعت بین این مدل با جدیدترین مدل ها کاملاً واضح است ، اما توجه همه خریداران به این اندازه کافی نیست.

Mini iPad (2019)

رابط: برقی
اندازه صفحه نمایش: 7.9 اینچ
حافظه: 64 گیگ ، 256 گیگابایت
جک هدفون: بله
دست زدن به. مخاطب. ارتباط دادن
قیمت: از 399 دلار شروع می شود

این مدل برای کسانی که می خواهند iPad نازک تری داشته باشند مناسب است. این مدل با صفحه نمایش 7.9 اینچی به نظر نمی رسد مانند یک جیب بزرگ باشد که با مدل های بزرگتر تفاوت هایی دارد. اگر دوست دارید خواندن ، تماشای فیلم یا بازی بازی کنید و یک مدل تلفن بزرگتر اما کوچکتر از یک رایانه لپ تاپ می خواهید ، این مدل انتخاب خوبی است.

iPad Air (2019)

iPad Air جدید دارای بیشترین ویژگی های بهترین تبلت های اپل است و به نظر می رسد نسخه قبلی تبلت iPad Pro است. ابتدا اندازه صفحه نمایش 10.5 اینچ است ، در حالی که صفحه نمایش های قبلی iPad Air 9/7 اینچ بود. علاوه بر این ، این قابلیت را دارد که به طور خودکار دمای رنگ را تنظیم کرده و آن را با نور در محل کار خود مطابقت دهید. رابط کاربری هوشمند ارتباط با لوازم جانبی صفحه کلید اپل را آسان می کند.

iPad Pro (2018)

آخرین آیپد پرو نیز بزرگترین آیپد اپل است اما قیمت آن از هر مدل دیگر پایین تر است: قیمت اولیه یک تبلت 11 اینچی 799 دلار است ، در حالی که قیمت اولیه برای نسخه 12.9 اینچی 999 دلار است.

مانند آیفون X ، آخرین نسخه Pro دارای حاشیه هایی در گوشه و کنار صفحه است. علاوه بر این ، اگرچه از دکمه Home استفاده نمی کند ، اما به جای لمس کردن ، قابلیت تشخیص چهره را دارد.

هر دو مدل 11 اینچی و 12.9 اینچی دارای صفحه نمایش True Tone هستند که دمای رنگ صفحه نمایش را با محیط تنظیم می کند و همچنین از ProMotion بهره می برد و امکان نمایش نرم تر تصاویر را فراهم می آورد. مانند iPad Air و نسخه های قبلی iPad Pro ، iPad Pro 2019 دارای یک درگاه رابط هوشمند است ، بنابراین می توانید به راحتی آن را به صفحه کلید اپل و بدون بلوتوث متصل کنید. این تبلت دارای چهار بلندگو است و از قلم های اپل نسل دوم استفاده می کند که می توانند مغناطیسی متصل و حمل شوند.

http://lolehiran.tinysite.ir/post/%D8%A8%DB%8C%D9%86-ipad-ipad-mini-ipad-air-%D9%88-ipad-pro-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۰:۱۵ توسط:نیکجو موضوع: مقالات ساختمان نظرات (0)