همت کار همت کار .

همت کار

11 گیاه مسکونی که خانه شما را تازه می کنند

در این مطلب در مورد 11 گیاه بسیار مقاوم که می توانید برای منزل یا آپارتمان خود از آنها استفاده کنید صحبت خواهیم کرد.

 

1. Aglonaema یا گل چینی گیاهان قدرتمند سبز هستند
Agolenma ، همچنین به عنوان گل همیشه سبز چینی معروف است ، به نور زیادی احتیاج ندارد و در مقابل نور غیرمستقیم خورشید به زیباترین حالت خود می رسد. اگر آپارتمان شما کم نور است ، Agolnema یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب است.

۲. درخت بونسای Ficus
بونسای نوعی هنر ژاپنی است که در آن بوته های کوچک مانند درختان بزرگ رشد می کنند. این درختان کوچک کوچک به دلیل کوچک بودن ، گزینه های بسیار مناسبی برای نگهداری آنها در آپارتمان هستند. بونسای یک گیاه خانگی قدرتمند با حداقل مراقبت است. این گیاه در محیط های گرم بهتر رشد می کند. بنابراین ، در داخل خانه ها و آپارتمان ها ، مکان مناسبی برای نگهداری آنهاست. بونسای به نور احتیاج دارد ، اما آب دادن از قانون خاصی برخوردار نیست و اگر گاهی به او آب زیادی داده شود یا خیلی کم ، او می تواند زنده بماند.

3. عکس
پوتوس یکی از بهترین گیاهان خانه است. شما معمولاً می توانید این گیاه معمولی را در گلدان یا یک سبد پرورش دهید و آن را از قلاب آویزان کنید تا زیباتر شود. پوتوس به میزان خاصی از نور و درخشندگی احتیاج ندارد و به دلیل خاصیت تصفیه و تمیز کردن هوا شناخته شده است. به عنوان مثال ، می تواند در برابر سموم فرش و فرش مقاومت کند.

4- کاغذ ابیا
برگهای آبایا یکی از با دوام ترین گیاهان خانه است. این گیاه زیبا در هر خاک با کمترین میزان آب و نور ، زندگی سبز خود را ادامه می دهد. علاوه بر این ، رنگ زیبای برگهای آن می تواند تأثیر شگرفی در محیط خانه شما داشته باشد.

5- برگ های انجیر
برگ های انجیر برای آپارتمان های کم ارتفاع با سقف بلند مناسب است. باید بپرسید ، چرا؟ این امر به این دلیل است که گیاه به صورت عمودی رشد می کند و دارای برگهای براق طولانی است. برگهای انجیر به نور متوسطی احتیاج دارند. آبیاری فقط هنگامی انجام می شود که خاک خشک باشد.

6. یک قاشق گل یا قاشق کاغذ
اگر در مراقبت از گل های زنبق معمولی و ظریف خیلی خوب نیستید ، ممکن است با گل صنوبر رابطه خوبی برقرار کنید ، زیرا این گل یکی از بهترین گیاهان خانگی است و نگهداری آنها به هیچ وجه دشوار نیست. قاشق کم نور مشکلی برای شما به وجود نمی آورد و به خانه هایی می دهد که با آسمان ، چراغ پنجره یا سایر ساختمانهای ضعیف در مقابل آنها روبرو نیستند. این گیاه فقط یک بار در هفته به آب احتیاج دارد و حتی در نور فلورسنت (مانند مهتاب) به رشد خود ادامه می دهد. برای تزئین سرویس بهداشتی ، دفتر یا هر جای دیگر که نور کافی ندارد ، به یک قاشق فکر کنید.

7. کاکتوس
گیاهان جالب و خنده دار آلوئه ورا که حاوی بسیاری از برگ ها و میوه ها مانند سایر گیاهان خانه نیستند ، اما برای محیط هایی مانند آپارتمان های دور از گل و فضای گیاه گزینه های بسیار مناسبی هستند. برای رشد از آلوئه ورا فقط هفته ای یکبار به آب دهی نیاز دارد و در فصول سرد مانند ماه های زمستان باید زمان آبیاری بیشتر شود. آلوئه ورا را در قسمت آفتابی آپارتمان نگه دارید ، اما مراقب باشید که آن را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. از آنجا که نور مستقیم خورشید می تواند کاکتوس را سفید یا نارنجی کند. کاکتوس بسیار متناسب با سبک نقوش مدرن و متفاوت است و زیبایی شناسی عجیب و جالب را می توان در شکل و تصویر آن مشاهده کرد.

 

ادامه مطلب


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۰:۴۰ توسط:نیکجو موضوع: مقالات ساختمان نظرات (0)