همت کار همت کار .

همت کار

بهترین ساعتهای مردانه با قیمت مناسب

این راهنمای T3 برای بهترین ساعت ها است که از بهترین مارک های ساعت موجود است. همه چیز در مورد رولکس ، امگا و TAG نیست - در اینجا تعداد زیادی از قطعات برتر برای هر بودجه وجود دارد.

در حالی که برخی افراد ممکن است ساعتهای هوشمند یا ردیاب های تناسب اندام را جایگزین کنند ، ما هنوز هم معتقدیم که یک ساعت با کیفیت یک ویژگی اجرایی ضروری است. خدمت به دو هدف ؛ این بیانیه ای در مورد سبک و وضعیت شما ارائه می دهد ، و زمان را به شما می گوید (که فوق العاده مفید است).

خیلی از ساعتهای مچی فروش خوبی در ایارن دارند. در این لیست شما فقط یکسری ساعتها را خواهید دید که در بازار جهانی تقاضای زیادی داشتند.


در این سایت شما می توانید انواع راهنمای خرید و بهترنی نوع ساعتهای مردانه و زنانه را بررسی و سپس برای خرید آنها اقدام کنید.

5 بهترین ساعت برای سرمایه گذاری در حال حاضر
بهترین ساعت های زیر 1000 پوند

بنابراین ، خواه یک کرنوگراف ناهموار ، با تکنیک سنگین و هم یک ساعت مچی باریک و کلاسیک طراحی شده برای تعریف و تمجید از کت و شلوارهای شما ، انتخاب ساعت شما چیزهای زیادی در مورد شما می گوید.

به همین دلیل ما مراقبت کرده ایم تا بهترین ساعت های مردانه موجود را برای خرید انتخاب کنیم ، از جمله ساعت هایی که در تمام نمایشگاه های ساعت جلب توجه می کنند.

قبل از شروع ، در اینجا چند نکته خرید ساعت برای یادآوری آورده شده است:

قوانین اساسی را بخاطر بسپارید. بند چرمی مشکی برای لباس رسمی ، بند فلزی با صورت مشکی برای دفتر و کرونوگراف برای فرارهای آخر هفته
دقیقاً مانند شلوارک های کوتاه ، کت و شلوارهای بزرگ و باله Hoxton ، همه اینها ماندگاری دارند. اشکالی ندارد اگر به بودجه فکر می کنید ، اما اگر پول را شلوغ می کنید بهتر است که کلاسیک باشید


راهنمای T3 در مورد چگونگی تطبیق ساعت با لباس خود را بررسی کنید


5 نوع ساعت وجود دارد که هر علاقه مندی باید داشته باشد

 

کرونوگراف Audemars Piguet Royal Oak

Audemars Piguet ، معروف به AP ، مورد علاقه نخبگان رپ است. این شرکت در سال 1875 تاسیس شد و Royal Oak محبوب ترین مدل این برند است. ما عاشق این مدل ساده از جنس استنلس استیل با صفحه آبی رنگ الگوی Grand Tapisserie هستیم. از ویژگی های آن یک حرکت ساخت پیچ در پیچ کالیبر 2385 با 40 ساعت ذخیره انرژی است و در برابر 50 متر مقاوم در برابر آب است.

تاریخ بامفورد لندن می فیر

Bamford Mayfair Date قابل اطمینان است و از مزایای ضد آب بودن تا 10 ATM برخوردار است ، و آن را به یک وسیله جانبی عالی برای فعالیت در فضای باز تبدیل می کند در حالی که بدون دردسر خنک و شیک می ماند.

ثانیه های باومه کوچک

Baume یک برند ساعت مچی پایدار است که فقط اوایل سال جاری (2018) راه اندازی شد. هدف این برند استفاده از مواد پایدار ، بازیافت شده و با دوچرخه بالا در صورت امکان است ، و ساعت های زیبا کاملاً قابل تنظیم هستند ، با بیش از 2000 تغییر در یک تنظیم کننده آنلاین امکان پذیر است.

Bell & Ross BR03-92 Nightlum

این ساعت مخصوص کسانی است که ساعت های مربعی را ترجیح می دهند. در اینجا بدون زنگ و سوت پیچیده است. ریشه های Bell and Ross BR03-92 ریشه در حمل و نقل هوایی دارد ، میراثی که افراد B&R به وضوح به طراحی مستقیم BR03 ، ثانیه ها-ساعت ها-تاریخ تاریخ هدایت کرده اند. BR03 اکنون با خوشحالی در دسترس ما و بدون بال ماست ، یک صورت بلور یاقوت کبود و یک بند چرمی سخت پوشیده دارد.

Blancpain Fifty Fathoms

Blancpain قدیمی ترین مارک های ساعت جهانی است که در سال 1735 تاسیس شد و Fifty Fathoms یکی از اولین ساعت های غواصی است. این مدل برای سال 2018 به روز شده است و دارای حاشیه ، شماره گیری و بند بوم قابل توجهی از رنگ آبی است. هر قطعه در سوئیس طراحی و مونتاژ شده است و تجملاتی از تمام لوکس هایی است که شما از چنین برند تاریخی انتظار دارید.

 

ادامه مطلب

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۸:۰۷ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)