همت کار همت کار .

همت کار

5 روش محتوای وب سایت برای نشان دادن هویت برند

یک مارک با کیفیت اکنون به اندازه پرداخت مالیات و همگام شدن با اجاره اجتناب ناپذیر است. در واقع ، مارک تجاری آن چنان به بخشی اساسی در تجارت تبدیل شده است که ارائه آرم و بنر آرم دار به مخاطبان شما دیگر راهی کافی برای جذب مشتریان جدید به خدمات شما نیست. امروز ، ما در مورد هویت نام تجاری شما بحث خواهیم کرد.

محتوای وب سایت شاید مهمترین قسمت طراحی وب سایت باشد. به هر حال ، نحوه طراحی وبلاگ خود را به روشی جالب بررسی کنید! در حالی که تصاویر بصری توجه اولیه مصرف کنندگان را به خود جلب می کنند ، کیفیت محتوای شما است که آنها را مجذوب خود می کند. اما محتوای خوب نوشته شده معنایی ندارد اگر ایده هایی که منتقل می کند با پیام اصلی برند شما مغایرت داشته باشد.

 

سایت سئو شتاب در مورد طراحی سایت مطالب زیادی را ارئه دده هست. همینطور طراحی سایت در مازندران توسط سئو شتاب هم به صورت حرفه ای انجام می شود.

 

نظرات خود را بیان کنید ، نه نظر دیگران

بعد از هر مقاله ، وبلاگ ، فیلم یا اینفوگرافیکی که ایجاد می کنید ، همیشه باید از خود بپرسید که آیا صدای شرکت شما به راحتی در متن قابل تشخیص است. یک آزمایش ساده این است که آرم را از صفحه حذف کنید و تعیین کنید که آیا محتوا هنوز با هویت برند شما سازگار است یا خیر. به عبارت دیگر ، آیا مخاطبان شما می توانند بدون تأیید تصویری ، آن را به شما بگویند که شما هستید؟

صدای نام تجاری شما راهی برای برجسته شدن از رقابت است. این باید منحصر به تجارت شما باشد و سهولت تخصص شما را نشان دهد. با مرور محتوای قبلاً نوشته شده ، می توانید تعیین کنید که کدام قسمت از محتوا برای فلسفه شرکت شما بهترین فروش را داشته باشد. بیان کنید که چرا اینقدر م effectiveثر است (لحن ، واژگان ، اشتیاق) و هنگام ایجاد محتوای خود در آینده از آن به عنوان الگو استفاده کنید.

هویت برند خود را بشناسید

اگر با یک شرکت مارک تجاری سئو شتاب کار می کنید ، اولین چیزی که آنها به دنبال آن می گردند نقطه فروش بی نظیر برند شما است. چه چیزی آن را از دیگران متفاوت می کند؟ اگر می خواهید مخاطب خود را متقاعد کنید که صدای برند شما صادقانه و انسانی است ، باید دقیقاً آنچه مارک شما را متمایز می کند مشخص کند تا بتواند از دیگران متمایز شود.

به صورت آنلاین ، احتمالاً با تعداد کلمات محدودی کار خواهید کرد. به همین دلیل ، باید در مدت زمان نسبتاً کوتاهی با مصرف کننده تماس بگیرید. تلاش برای انجام چندین کار به طور هم زمان می تواند خلع سلاح باشد و باعث شود مصرف کننده ایده محکمی از ارزش های شرکت شما نداشته باشد. سه ویژگی تعیین کنید که شرکت شما را تعریف می کند و همیشه به آنها پایبند باشید. به عنوان مثال ، اگر شما در حال ارائه یک طراوت از یک محصول ثابت هستید ، این ویژگی ها ممکن است دمدمی مزاج ، پرتحرک و از همه مهمتر معتبر باشند.

با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

بازاریابی محتوا تنها در صورتی مثر است که بخواهید به طور منظم تلاش کنید. سازگاری و کیفیت در هر استراتژی محتوایی کلیدی است. اگر هر چند ماه یک بار محتوای جدید ارسال کنید ، پوشش کافی برای نام تجاری شما ایجاد نمی کند. از طرف دیگر ، ارسال پست های وبلاگ بدون ذهن به صورت دوهفته ای فقط اثبات می کند که شما بیشتر از اینکه به مشارکت مصرف کننده بپردازید ، به بازاریابی اهمیت می دهید.

بهترین راه برای معتبر به نظر رسیدن اصیل بودن است. در حالی که می توانید با استخدام یک نویسنده متن برای جمع آوری مطالب برای شما برخی از گوشه ها را کوتاه کنید ، اما باید هویت شما باشد که درخشان می شود. اگر مشخص باشد که یک مشاور برند کاری را برای شما انجام داده است ، استقبالی که می خواهید را دریافت نمی کنید.


به یک قالب محتوا اعتماد نکنید

لازم نیست مطالب سیاه و سفید باشد. در حالی که مقالات متنی ساده 1000 کلمه ای می توانند منابع بسیار مفیدی برای مصرف کنندگان باشند ، لزوماً همه اطلاعات جمعیتی شما را به اشتراک نمی گذارند. رسانه های جایگزین مانند فیلم ها و اینفوگرافیک ها می توانند به شما کمک کنند تا در طیف وسیعی از سیستم عامل ها به مخاطبان خود برسید. بعضی اوقات ممکن است بخواهید از این قالب ها برای تقویت نکاتی که قبلاً در مقاله های خود آورده اید استفاده کنید. در حالی که بسیاری از افراد فقط وبلاگ را می خوانند ، به احتمال زیاد یک ویدیو کامل را مشاهده می کنند.

مطمئناً ، اگر هدف واقعی را تأمین نمی کنید ، می خواهید از شلوغ کردن وب سایت خود با vlogs و پادکست جلوگیری کنید. ایده های اصلی را که می خواهید از نام تجاری خود برقرار کنید شناسایی کنید و آنها را به 1-2 دقیقه متن کاهش دهید. اکثر شرکت های برندسازی موافقت خواهند کرد که محتوا نباید بیش از حد پیچیده باشد و تمرکز اصلی آن باید همیشه دلایل متفاوت بودن شرکت شما از بقیه باشد.

یک استراتژی رسانه اجتماعی برای تبلیغ داشته باشید

اگرچه ممکن است مخاطبان شما هر روز به سایت شما مراجعه نکنند ، اما می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها به طور منظم تری در خبرهای شما پیمایش می کنند. اگر در شبکه های اجتماعی خود فعال نیستید ، نمی توانید از مصرف کنندگان انتظار داشته باشید که به طور فعال با شما تعامل داشته باشند. Facebook ، Twitter و LinkedIn باید بعنوان پسوند محتوای وب سایت شما دیده شوند. تبلیغ موفقیت آمیز پست های شما باعث افزایش بازدید سایت شما و ترغیب مشتریان به تعامل با برند شما خواهد شد.

منبع خبر

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۸:۲۶ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)