همت کار همت کار .

همت کار

آغاز فروش تلویزیون LG 8K OLED

در طول CES 2019 ، شرکت هایی مانند LG و سامسونگ اولین تلویزیون های 8K را در بازار راه اندازی کردند. تلویزیون هایی که در بازار هستند را از مالیات و قیمت مجهز کنید و اکنون آن را با علائم تجاری و مدل های جدید گسترش دهید.

به گفته ال جی ، بزرگترین تولید کننده تلویزیون های OLED در جهان ، تلویزیون های 8K ، این یک راحتی عالی است. دنباله 88Z9 با حداکثر 33 میلیون متر مکعب و عرض گسترده و یک لیوان عمیق برای سود ، به ویژه با بهره گیری از فناوری OLED تولید می شود.

تلویزیون ال جی 88 مورد را با تبلت OLED برای بازارهای جهانی طراحی می کند. سایت إ tlaq ذ tha al-telfziyun al-amlaq wa al-muqadmam wa al-ta'bah bahaz al-thaman wa سم sm 88m 88Z9 fi quad al-te ال an min al-2019.

این تلویزیون 9 اینچی توسط درمان های Alpha 9 استفاده می شود. موضوع درمان سری آلفا منحصراً توسط LG ارائه شده است. آلفا 9 را برای شب دوم از تلویزیون 8K OLED تحسین کنید.

از نظر صدا ، LG 88Z9 مجهز به سیستم صوتی با کارایی بالا و صدای پیشرفته است که می تواند برای شبیه سازی صدا در 5.1 و حتی ضبط میزان ترافیک صوتی براساس تجزیه و تحلیل قیمت ، مورد استفاده قرار گیرد. یادگیری عمیق ، از تجزیه و تحلیل محتوای منبع برای تولید جلوه هایی از صدا که قبل از آن تمام محتوای صدا ، صدای عمیق و صدای صدای کارکنان است.

این روش درمانی به قاعده اظهارات مرتبط است. با تکیه بر نظریه یادگیری عمیق ، محدود به سطح و وحدت درمان مرکزی و سطحی است ، می توان جملات مشهود را با قاعده عبارات تحقق بخشید و بهترین غذا را برای تصاویر دین تفسیر کرد. اینها بهترین جدول ها برای یادگیری عمیق در تلویزیون هستند.

این منجر به 43x × 7680 می شود ، تا 16 برابر بیشتر از تلویزیون Full HD و 4 برابر بیشتر از تلویزیون 4K.

سبک جدید آلفا 9 درمانگر با توجه به تصاویر 8K در تصاویر 8K در دسترس خواهد بود. محرک راقی در این تلویزیون برای 4 و 6 مرحله استفاده می شود. در نتیجه ، اگر می خواهید از محتوای 4K استفاده کنید ، می توانید از تصاویر 8K استفاده کنید یا در هنگام خطوط 1080 × 1920 وارد سیستم می شود.

جدول دیگر بخش صدا استاندارد Dolby Atmos است. اکثر آنها دارای فناوری HDMI 2.1 و HDR در Dolby Vision هستند. استفاده از محتوای HDMI 2.1 تا 8K با حداکثر 60 باتری در ثانیه امکان پذیر است.

منبع خبر


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۱:۴۵ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)