همت کار همت کار .

همت کار

اولین آزمایش هایپرلوپ بر روی دو مسافر انجام شد

همانطور که گزارش شد ، هایپرلوپ روز گذشته دو مسافر را در پیست آزمایشی 500 متری با سرعت 107 مایل در ساعت پرواز داد. البته ، اینها هنوز اولین مراحل آزمایش این تکنیک هستند ، اما هرچه باشد ، نتیجه هیجان انگیز به نظر می رسد.

سیستم حمل و نقل هایپرلوپ که سنگر حمل و نقل انسان در قرن بیست و یکم خواهد بود ، روز گذشته در جاده ای 500 متری در صحرای نوادا قرار گرفت تا فناوری جدید خود را آزمایش کند.

مگنتوسفر توانست مسیر آزمایشی 500 متر را در 15 ثانیه با حداکثر سرعت 107 مایل در ساعت طی کند. دو کارمند ویرجین ، سارا لوسین و جاش جیجل ، برای انجام یک مطالعه آزمایشی در داخل سیستم بودند.

ویژگی های فن آوری هایپرلوپ

به گفته آقای ماسک ، قیمت بلیط حدود 20 دلار است و می تواند با 30 ثانیه اختلاف به مقصد ارسال شود. هزینه ساخت این جاده تقریبا 6 میلیارد دلار است.

در مقایسه ، قطار معروف High Speed 2 که با هزینه ای در حدود 6106 میلیارد دلار در انگلیس ساخته می شود ، لندن را به شمال انگلیس متصل می کند. این سیستم که با فناوری های مدرن طراحی شده است باید به سرعت 250 مایل در ساعت برسد.

Virgin Hyperloop یک سیستم انتقال عالی است که از غلاف های مغناطیسی برای دستیابی به سرعت زیاد در امتداد لوله های بسیار خلا استفاده می کند.

این سیستم توسط الون ماسک در سال 2013 آشکار شد و سال بعد توسط یکی از شرکت های تابعه وی ، ویرجین گروپ توسعه یافت.

VH اظهار داشت سیستم آن می تواند مسافران را از لس آنجلس به سانفرانسیسکو در 43 دقیقه منتقل کند. این سیستم برای تحقق این رویا به حداکثر سرعت 670 مایل در ساعت نیاز دارد. این تقریبا دو برابر رکورد فعلی جهانی است که توسط قطار مگ لو در ژاپن در سال 2015 ثبت شده است.

وب سایت VH همچنین مزایای زیست محیطی این فناوری را ذکر کرده است. این فناوری یا در زیر زمین ساخته می شود و یا روی تخته های بتونی اعمال می شود.

بنابراین تداخل در اکوسیستم خارجی را کاهش می دهد. از طرف دیگر ، این سیستم قرار است کاملاً با صفحات خورشیدی مسقف شود.

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۸:۴۴ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)