همت کار همت کار .

همت کار

معرفی گرافیک Intel Iris Xe MAX

سرانجام ، پس از شایعات مختلف ، گرافیک Intel Iris Xe MAX معرفی شد. گرافیک ها برای ترکیب عملکرد گرافیکی یکپارچه و گرافیک گسسته و پردازنده مرکزی با فناوری Intel Deep Link ارائه می شوند.

Xe Max در مقایسه با Nvidia GeForce MX350 گرافیک یکپارچه ، گرافیک بهتر و عملکرد هوش مصنوعی بهتری دارد.

گرافیک گسسته Intel Iris Xe Max از همان 96 واحد عملکرد گرافیکی مجتمع استفاده می کند ، اما دارای قدرت حرارتی بالاتری برای عملکرد 1.65 گیگاهرتز به علاوه 4 گیگابایت حافظه اختصاصی است. این مدل با استاندارد PCI Express 4.0 از نرخ شبح متغیر و Intel DLBoost پشتیبانی می کند. هندسه مورد استفاده همان Xe LP است.
معرفی گرافیک Intel Iris Xe MAX
معرفی گرافیک Intel Iris Xe MAX

گرافیک مجتمع Iris Xe و گرافیکی Xe MAX روی کاغذ یکسان است و جای تعجب نیست که اینتل به دنبال بستری است که به همه منابع کمک کند تا یک رقیب را شکست دهند. Intel Deep Link نام فناوری جدید اینتل خواهد بود که نه تنها اجازه می دهد گرافیک با هم کار کنند ، بلکه باعث پیشرفت CPU نیز می شود.
گرافیک و عملکرد Xe Max
فناوری عمیق پیوند اینتل
معیارهای Intel Iris Xe Max Gaming و AI Graphics

نوت بوک Intel Iris Xe MAX در 8 از 10 سناریو ، Nvidia GeForce MX 350 را شکست می دهد. ایده خوبی نیست که اینتل معیارهای خاصی را تعیین نکند ، در عوض ، نمونه هایی از چگونگی ضرب و شتم MX 350 Iris Xe Max (مانند Borderlands 3 و Gears Tactics) را ارائه داد. با این حال ، گرافیک های Iris Xe Max در بازی ها عملکرد بهتری دارند و در برخی از بازی های سنگین AAA مانند Metro Exodus کاملا MX350 را شکست می دهند.
معیارهای Intel Iris Xe Max Gaming و AI Graphics

ما یک سناریوی جالب را در بارهای هوش مصنوعی خود مشاهده می کنیم. با استفاده از Iris Xe Max با استفاده از DL Boost plus Deep Link ، نوت بوک Xe Max حتی از گرافیک موبایل پرچمدار GeForce RTX 2080 نیز بهتر عمل می کند. در زمینه رمزگذاری ، معیارهای اینتل نشان می دهد که یک راه حل مبتنی بر Deep Link تا 78٪ سریعتر از RTX است 2080
استانداردهای گرافیکی Intel Iris Xe Max

فناوری Deep Link می تواند رویاهای کاربران را برآورده کند. بهینه سازی کامل منابع موجود و بدون هیچ گونه اتلاف منجر به انرژی بیشتر خواهد شد. بهترین قسمت این است که ممکن است در برخی از بازی ها نیز شاهد Deep Link باشیم.
استانداردهای گرافیکی Intel Iris Xe Max
استانداردهای گرافیکی Intel Iris Xe Max
استانداردهای گرافیکی Intel Iris Xe Max

اشتراک انرژی پویا همچنین به تیم آبی اجازه می دهد تا عملکرد را در مناطق دارای قدرت حرارتی (مانند AMD) بهبود بخشد. گرافیک Intel Iris Xe Max در حال حاضر در لپ تاپ های Acer Swift 3x و Asus VivoBook Flip TP470 و Dell Inspiron 15 7000 2 در 1 استفاده می شود. اینها اولین مدل هایی هستند که از پردازنده موبایل نسل یازدهم ، گرافیک Iris Xe Max و فناوری Deep Link استفاده می کنند.

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۰:۴۶ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)