همت کار همت کار .

همت کار

پیشرفته ترین ساعت هوشمند Realme Watch S 80 € فاش شده است

 

Watch S دارای صفحه نمایش لمسی دایره ای 1.3 اینچی با رزولوشن 360 درجه است. این نمایشگر از یک سنسور حساس به نور استفاده می کند که می تواند میزان روشنایی صفحه را با توجه به شرایط نوری بر روی چشم کاربر تنظیم کند.

صفحه رله WatchS توسط Gorilla Glass محافظت می شود ، اما سازنده مدل دقیق آن را ذکر نکرده است. با این حال ، از آنجایی که نسل قبلی از Gorilla Glass 3 استفاده می کرد ، انتظار چنین اقدامی در نسل جدید بی دلیل نیست.

اولین ساعت هوشمند Realme با 12 ساعت به بازار عرضه شد. اگرچه هنوز مشخص نیست که نسخه ارتقا یافته این ساعت به طور پیش فرض چند ساعت خواهد داشت یا خیر ، رایلی گفته است که طی ماه های آینده بیش از 100 مدل برای Watch S تولید می شود.

در سایت کوک باش هم مطلبی در مورد راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند وجود دارد که می توانید اینجا کلیک کنید و وارد آن شوید و بهترین انتخاب ساعت هوشمند را داشته باشید.

قاب دایره ای این ساعت از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و دارای دو کلید در سمت راست است. بند ساعت از سیلیکون ساخته شده است و در چهار رنگ آبی ، نارنجی ، سبز و سیاه تولید خواهد شد. انتظار می رود که این ساعت با بند مشکی عرضه شود و سه رنگ دیگر را می توان جداگانه خریداری کرد.

مانند Realm Watch ، Realme Watch S دارای یک سنسور ضربان قلب و یک سنسور SpO2 برای اندازه گیری سطح اکسیژن در خون است. 16 حالت مختلف ورزشی برای این ساعت در نظر گرفته شده است که آخرین حالت دوچرخه سواری ثابت و قایقرانی است.

از دیگر ویژگی های اصلی این ساعت می توان به قابلیت نظارت بر خواب ، رد تماس ، دریافت اعلان و کنترل موسیقی و دوربین اشاره کرد.

این ساعت هوشمند دارای گواهی IP68 است و می تواند تا 1.5 متر آب را تحمل کند. اما Realme گفت که WatchS برای شنا یا استحمام مناسب نیست. به گفته این شرکت ، این دستگاه مجهز به باتری 390 میلی آمپری است که تا 15 روز قابل شارژ است.

این ساعت قرار است از 14 نوامبر ، 15 نوامبر با قیمت 14999 روپیه در پاکستان معرفی شود. این بدان معناست که ساعت جدید رایلی حدود 95 دلار یا 80 یورو قیمت خواهد داشت. با این حال ، این شرکت هنوز اطلاعاتی در مورد تهیه ساعت به سایر نقاط جهان منتشر نکرده است.


منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۲:۲۱ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)