همت کار همت کار .

همت کار

با به روزرسانی دستی جدید ویندوز 10 ، Flash را حذف کنید

با نزدیک شدن به پایان سال 2020 ، زمان حذف کامل Flash نزدیک است. در حالی که بسیاری از شرکت های نرم افزاری پشتیبانی از این نرم افزار را کاملاً متوقف کرده اند ، مایکروسافت مراحل پایان پشتیبانی و تکمیل آن را به صورت مرحله ای ادامه می دهد.

غول نرم افزاری در جهان با به روزرسانی دستی جدید ویندوز 10 و نصب اختیاری آن ، Flash را از سیستم عامل حذف کرده و در عین حال مانع نصب مجدد این برنامه می شود.

به گفته Bleeping Computer ، به روزرسانی جدیدی به نام Adobe Flash Player Update از تاریخ 27 اکتبر 2020 با کد KB4577586 برای ویندوز 10 منتشر شده است که فقط از طریق کاتالوگ مایکروسافت در دسترس است.

قبل از نصب این به روزرسانی اختیاری ، تصمیم خود را تأیید کنید زیرا این به روزرسانی پس از نصب قابل حذف نیست. تنها کاری که می توانید در صورت پشیمانی از این به روزرسانی انجام دهید ، بازگرداندن سیستم با استفاده از پشتیبان گیری کامل یا نصب مجدد سیستم عامل است.

توجه داشته باشید که این به روزرسانی اختیاری فقط Flash را از ویندوز پاک می کند و در نسخه های اختصاصی نصب شده توسط کاربر اختلالی ایجاد نمی کند. بنابراین نرم افزار فلش نصب شده برای مرورگرهای وب ثابت خواهد ماند.

مایکروسافت در نظر دارد تا پایان امسال پشتیبانی از Flash را در Internet Explorer 11 ، نسخه قدیمی Edge و همچنین Chrome Edge پایان دهد. مایکروسافت در مورد به روزرسانی دستی جدید ویندوز 10 نوشت ، پس از پیشرفت روند پشتیبانی Flash ، ما یک به روزرسانی برای حذف این برنامه منتشر کردیم تا کاربران بتوانند اثر حذف این برنامه را از سیستم عامل تجربه کنند.

این به روزرسانی از طریق Windows Update Service Update و همچنین Windows Update در اوایل سال آینده در دسترس خواهد بود و در تابستان 2021 به یک به روزرسانی پیشنهادی تبدیل می شود.

https://andmee.tebyan.net/post/21


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۴:۳۸ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)