همت کار همت کار .

همت کار

تماس صوتی و تصویری نسخه وب WhatsApp فعال است

واتس اپ با 2 میلیارد کاربر فعال یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در جهان است. خدمات ، بعد از خرید موفق با فیس بوک ، هر روز ویژگی های جدیدی را امتحان می کنم.

فناوری تماس تصویری از چند سال پیش در بین مردم محبوب شد و واتس اپ این خلا gap را در برنامه پیام رسانی خود احساس کرد. در سال 2015 ، تماس صوتی به WhatsApp اضافه شد و در 14 نوامبر 2016 ، تماس تصویری در دسترس کاربران Android و iOS قرار گرفت.

بنابراین در مورد ویندوز ، لینوکس و مک چطور؟ WhatsApp درباره کاربران دسک تاپ چه نظری دارد؟ با توجه به برخی از اطلاعات فاش شده ، به نظر می رسد که فیس بوک سرانجام قصد دارد به روزرسانی های خوبی را برای خبرنگاران خود ارائه دهد تا از رقبا عقب نماند. اما آیا تماس های صوتی و تصویری در نسخه وب امکان پذیر است؟

بر اساس گزارش جدید ، WhatsApp در حال توسعه توانایی برقراری تماس صوتی و تصویری غیر از برنامه تلفن همراه است. با توجه به عکس منتشر شده ، کاربر هنگام دریافت تماس با پنجره ای مواجه می شود که می تواند پاسخ دهد یا رد کند.

در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست خود چه خواهد کرد. در پنجره پنجره تماس ، کاربران می توانند آن را نادیده بگیرند یا آن را از تماس صوتی به تماس ویدیویی تغییر دهند.

گفته می شود نسخه وب و دسک تاپ WhatsApp از قابلیت تماس صوتی و تصویری پشتیبانی می کند ، با این وجود مانند نسخه موبایل ، حداکثر 8 نفر را در آن خواهیم دید.

تماس با پشتیبانی از WhatsApp Web و Desktop آن را به استقلال تلفن همراه نزدیک می کند. در حالی که کاربران برای استفاده از این نسخه ها نیاز به اتصال تلفن های خود به اینترنت دارند ، این نرم افزار پیام رسان می خواهد با پشتیبانی از دستگاه های متصل دیگر نیازی به این کار را از بین ببرد.

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۸:۲۵ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)