همت کار همت کار .

همت کار

تاریخ افشای برخی مشخصات Galaxy F41‌

سامسونگ قبل از رونمایی از این گوشی برخی مشخصات Galaxy F41 را تأیید کرد ، از جمله نمایشگر Super AMOLED و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی. همچنین ، این تلفن همراه پنجشنبه 17 مهر در یک رویداد آنلاین و در ساعت 15:30 به وقت تهران رونمایی می شود.

طراحی و برخی مشخصات اصلی دستگاه در صفحه تبلیغاتی Galaxy F41 در Flipkart به اشتراک گذاشته شده است. به نظر می رسد دستگاه های سری F سامسونگ دستگاه های میان رده را با عملکرد بهتر دوربین مشاهده می کنند.

طبق اطلاعات به اشتراک گذاشته شده ، Galaxy F41 با نمایشگر Infiniti U ، دوربین سه گانه در پشت و سنسور اثر انگشت فیزیکی در پشت ارائه می شود. در این سایت به همان پنل Super AMOLED و باتری قدرتمند نیز اشاره شده است. اطلاعات قبلی نشان می دهد که در این واحد جک هدفون وجود دارد.

سایر مشخصات گلکسی F41 به طور رسمی تأیید نشده است. اما اطلاعات موجود در دفترچه راهنمای کاربر برای دستگاه نشان می دهد که از بلندگوهای دوگانه استفاده خواهد کرد و یکی از دوربین های سه گانه در پشت به لنز فوق عریض مجهز خواهد شد. پیش از این گفته شده بود که دوربین اصلی دستگاه 64MP است. اما هنوز توضیحی در مورد مشخصات دوربین سوم منتشر نشده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از طریق معیار Geekbench ، در قلب Galaxy F41 چیپست Exynos 9611 و 6 گیگابایت RAM قرار دارد. سایر اطلاعات از طریق کنسول Google Play منتشر شده است که به اطلاعات قبلی اضافه می شود.

https://www.bloglovin.com/@hoseyn3/-galaxy-f41


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۵:۰۶ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)