همت کار همت کار .

همت کار

ویژگی های جدیدی از جمله راهنماهای قلم به Wiz اضافه شده است

Wise ، برنامه ناوبری Google ، دارای ویژگی های بیشتری است. در اولین رویداد مجازی Waze On ، Wize اعلام کرد که با آمازون موزیک در پروژه ای برای پخش موسیقی به سیستم عامل خود مشارکت دارد ، که منجر به اضافه شدن قابلیت های پخش موسیقی Amazon Music به برنامه Wise خواهد شد.

ویز همچنین در به روزرسانی جدید و براساس تاریخ سفر ، جزئیات سفر را در اختیار کاربران قرار می دهد. اعلان های ترافیک ، پیش بینی بهبود ورود تاکسی ، راهنماهای مسیر و سایر زبانهایی که به دستیار Google in Wise اضافه شده اند از دیگر ویژگی های جدیدی است که به برنامه اضافه خواهد شد.

پیشنهاد سفر یکی از مهمترین ویژگی های جدید Wise است که ماه آینده اضافه خواهد شد. به گفته ویس ، این ویژگی با بررسی الگوی سفر کاربر و تاریخچه مقصد ، مسیر سفر را پیش بینی می کند. در واقع ، توانایی ارائه سفر پیش نمایش مسیر ، جزئیات زمان سفر و پیش بینی ترافیک را در اختیار کاربر قرار می دهد.

اعلان های ترافیک ویژگی دیگری است که ماه آینده به برنامه اضافه خواهد شد. این ویژگی کاربر را از وجود ترافیک احتمالی و تأخیرهای احتمالی در انتخاب یا تکثیر مقصد و مسیرهای یکبار مصرف آگاه می کند.

یکی دیگر از ویژگی های جدید ویس ، راهنمای خط است که به کاربر کمک می کند تا در یک مسیر مستقیم و یا از بزرگراه در مسیر و خطوط صحیح رانندگی کند ، به عنوان مثال با نشان دادن خطوط.

علاوه بر موارد فوق ، محاسبه زمان رسیدن تاکسی ها در مکان های جداگانه به روز شده است. به گفته ویس ، کارکنانی که از راه دور کار می کنند تعداد وسایل نقلیه را هنگام شیوع ویروس کرونا کاهش می دهند ، که پیش بینی تغییرات ترافیکی را دشوار می کند. اما در به روزرسانی جدید ، کاهش میزان ترافیک با دقت بیشتری محاسبه خواهد شد.

دستیار Google به زبان های فرانسوی ، اسپانیایی و پرتغالی به زبان Wiz در دسترس است. سرویس Wise Companion نیز با به روزرسانی جدید ، پیشنهادات رزرو فوری و تأیید خودکار را به رانندگان و مسافران ارائه می دهد.

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۱:۲۳ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)