همت کار همت کار .

همت کار

بررسی لپ تاپ Huawei Matebook X Pro 2019

هواوی برای اولین بار از لپ تاپ های X Pro Matebook در سال 2018 رونمایی کرد. Matebook X Pro 2019 نسل دوم این سری از لپ تاپ های Huawei است که به تازگی در بازار ایران راه اندازی شده است. هواوی اخیراً نسل سوم این لپ تاپ را رونمایی کرده است اما این دستگاه هنوز وارد بازار نشده است. بنابراین تصمیم گرفتیم بررسی لپ تاپ Huawei Matebook X Pro 2019 خود را با شما به اشتراک بگذاریم

هواوی برای اولین بار از لپ تاپ های X Pro Matebook در سال 2018 رونمایی کرد. Matebook X Pro 2019 نسل دوم این سری از لپ تاپ های Huawei است که به تازگی در بازار ایران راه اندازی شده است. هواوی اخیراً نسل سوم این لپ تاپ را رونمایی کرده است اما این دستگاه هنوز وارد بازار نشده است. بنابراین تصمیم گرفتیم بررسی لپ تاپ Huawei Matebook X Pro 2019 خود را با شما به اشتراک بگذاریم.

جعبه را باز نمایید
همانطور که در فیلم جعبه گشایی Huawei Matebook X Pro 2019 مشاهده می کنید ، در جعبه مستطیل شکل این اولترابوک ، جدا از این دستگاه یک شارژر ، کابل شارژ ، دفترچه راهنما و ضمانت وجود دارد.

طرح

از لحاظ ظاهری و ویژگی های طراحی ، این لپ تاپ بسیار شبیه به Matebook Pro X 2018 است. البته این نکته منفی در مورد این دستگاه نیست. درست مثل نسل قبل ، این اولترابوک نیز نازک ، سبک و قابل حمل است. به طور کلی ، به نظر می رسد بسیار ساده و در عین حال زیبا.

 

ادامه مطلب


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۷:۲۱ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)