همت کار همت کار .

همت کار

مروری دقیق درباره بهترین تلفنهای سال 2020

هواوی P30 Pro جایگزین چمدان قبلی مارک چینی شده و واقعاً ارزش آن را دارد. دوربین با نام تجاری Lecia در پشت ، امکان ضبط تصاویر با کیفیت لازم را فراهم می کند. هر یک از سه دوربین کارهای مختلفی انجام می دهند.

 

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و برادر کوچکتر آن Galaxy S10 که دارای طراحی های زیبایی است. پشت های خمیده و صفحه بزرگ. Galaxy S10 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است ، در حالی که مدل بزرگتر دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی است. هر دو مدل از HDR ، Quad-HD + و Good Brightness پشتیبانی می کنند. هر دو مدل از چیپست اگزینوس 9820 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا برخوردار هستند. اگر حافظه بیشتری می خواهید ، 128 گیگابایت S10 پلاس را می توان به 1TB گسترش داد.

 

در مورد OnePlus 7 Pro حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد. این تلفن یکی از بهترین صفحه نمایش هایی است که من تاکنون دیده ام. قیمت آن بسیار پایین تر از رقبای خود است و نسخه جالب آندروید روی آن کار می کند.

 

تلفن سریع که می توان آن را با آیفون XS مقایسه کرد. این را می توان تا حدودی به تراشه اسنپدراگون 855 و رم بالا و بخشی دیگر به صفحه نمایش 6.7 اینچی Fluid AMOLED 90Hz نسبت داد. یک باتری بزرگ (4000 میلی آمپر ساعت) در این گوشی نصب شده است و در حدود 80 دقیقه از 0 تا 100٪ شارژ می شود.

 

Huawei Mate 20 Pro یک تلفن شگفت انگیز است که از ویژگی های زیادی برخوردار است. مهمترین نکته در مورد این گوشی وجود سیستم دوربین است و ترکیبی از یک دوربین با زاویه دید عریض ، دوربین بزرگ با زاویه دید بزرگ و بزرگنمایی در یک دوربین.

 

صفحه نمایش از وضوح خوبی برخوردار است و از محتوای HDR پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، صفحه نمایش این گوشی دارای یک صفحه خمیده است که نگهداری آن را دشوار می کند.

 

IPhone XR بهترین آیفون منتشر شده در سال 2018 بود. این تلفن دارای دوربین 12 مگاپیکسلی با Smart HDR است و پردازنده A12 Bionic نیز در XS گنجانده شده اما قیمت کمتری دارد. با قیمت 750 دلار ، آیفون XR 250 دلار ارزانتر از آیفون XS است.

 

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری عالی ، شارژ بی سیم ، رنگ های مختلف و کیفیت ساخت کلاسیک اپل اشاره کرد. پیش از انتشار ، بسیاری گفته بودند که صفحه نمایش 6.1 اینچی Liquid Retina (شبکیه چشم شبکیه) است ، و اگرچه این صفحه نمایش به اندازه صفحه نمایش XS مناسب نیست ، اما دارای رنگ های روشن است و چشم ما را مختل نمی کند.

 

Google Pixels جدید دارای پردازنده های بسیار قدرتمندی است ، اگرچه برخی از بهترین ویژگی های آنها را می توان به Google Machine Learning و سخت افزار مورد استفاده در آن نسبت داد.

 

پیکسل 5 اینچی 5 مورد علاقه ماست. در این مدل از پردازنده Snapdragon 845 استفاده شده در بیشتر گوشی های پرچمدار 2018 استفاده شده است و در کنار این پردازنده از 4 گیگابایت رم در پیکسل 3 استفاده شده است.

 

شیائومی Mi 9 دارای یک پردازنده قدرتمند با طراحی بسیار خوب است. از دیگر ویژگی های آن می توان به دوربین سه لنز در پشت گوشی اشاره کرد که به آن امکان رقابت با سایر تلفن های پرچمدار را می دهد.

 

برخی از نکات مهم و نقص پرچمداران قبلی این شرکت در سال 2018 ، 8 مه Pro در این مدل برطرف شده است و امکان شارژ بی سیم نیز در اختیار آن قرار گرفته است. علاوه بر این ، از یک سنسور اثر انگشت پیشرفته در نمایشگر این گوشی استفاده شده است. همچنین می توانیم آن را به عنوان اولین تلفن های سال که از Qualcomm Snapdragon 855 SoC و رم 6 گیگابایتی آن استفاده می کنیم ، در نظر بگیریم.

 

OnePlus 7 مانند نسخه Pro به نظر نمی رسد ، اما همچنان یک گوشی عالی با طراحی خوب ، صفحه نمایش قدیمی و عملکرد شگفت انگیز است. مانند نسخه Pro ، از اسنپدراگون 855 و دوربین 48 مگاپیکسلی استفاده می کند که به لطف بروزرسانی ها امکان گرفتن عکس با کیفیت بالا را ممکن می سازد. قیمت این گوشی 499 یورو است

 

مهمترین بروزرسانی باتری است. باتری 4000mAh جایگزین باتری 3400mAh می شود که تفاوت زیادی را ایجاد می کند. مقاومت و دوام این باتری بسیار بهتر است و حتی اگر مقدار زیادی از آن استفاده شود ، تا یک روز دوام می آورد.

 

یک مدل حافظه استاندارد (128 گیگ به جای 64 گیگابایت) و یک مدل 512 GB وجود دارد. کارت Micro SD ، شارژ بی سیم و S Pen از دیگر مشخصات این گوشی است.

 

افتخار در سال 2019 با یک پرچمدار وارد بازار شد. Honor View 20 یک تلفن مقرون به صرفه است. در میان 500 دلار Hayes ، علی رغم طراحی نانو Aurora ، تراشه 7 نانومتری **********n 980 و باتری 4000mAh با قابلیت شارژ سریع ، می تواند گزینه عالی در نظر گرفته شود.

منبع خبر


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۴۰ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)