همت کار همت کار .

همت کار

هوش مصنوعی تراشه اپل

پلت فرم ویرایشگر گرامر AI بسیار با ارزش است؛ اما من این واقعیت را دوست ندارم که یک دلیل بسیار قانع کننده وجود دارد که اپل نباید از آن استفاده کند: مشخص نیست که در این سیستم چه نوشته خواهد شد.


پلت فرم ویرایشگر گرامر AI بسیار با ارزش است؛ اما من این واقعیت را دوست ندارم که یک دلیل بسیار قانع کننده وجود دارد که اپل نباید از آن استفاده کند: مشخص نیست که در این سیستم چه نوشته خواهد شد.

حفظ حریم خصوصی در هر مشاغل ، به ویژه در صنایع سختگیرانه ضروری است. تصور کنید که نرم افزار ویرایش شده در لپ تاپ ، رایانه لوحی یا تلفن شما آنچه را که برای دستگاه خود می نویسید برای همیشه حفظ می کند. مگر اینکه خودتان بخواهید آن را به اشتراک بگذارید.

گردش های تکراری
وقتی به یک روش تولید مثل فکر می کنید ، راحت تر به روش های دیگر فکر کنید. به کارهای تکراری که بخشی از گردش کار شما هستند فکر کنید. ممکن است قبلاً برخی از عناصر آن را بطور خودکار تکمیل کرده باشید.

به عنوان مثال ، من قطعه متن و جایگزینی متن را دوست دارم. با این وجود ، هوش مصنوعی ساخته شده در دستگاه ، بر مؤثرترین اتصالات متمرکز شده است که دستگاه شما را به یک دوقلو دیجیتالی تبدیل می کند که باعث افزایش بهره وری شما می شود.

به مدیریت فرایند تجارت کمک کنید
تاکنون ، ما بر این توانسته ایم که افراد را به توجه کمتر به کارهای تکراری و توجه بیشتر به مسائل پیچیده تر توجه کنیم.

از نظر دستاوردهای فردی ، این عالی است؛ اما بیشتر شرکت ها به تیم ها اعتماد می کنند. چگونه هوش مصنوعی با سیستم ادغام شده می تواند جریان کار را بهبود بخشد و مدیریت فرایند را بهبود ببخشد؟

مسائل جزئی
برای یک ثانیه تصور کنید که شما به قلمرو ارل قلم کارما تبدیل شده اید. تصور کنید که مک و آی فون خود را برای تنظیم و ردیابی قراردادهای زمان تحویل پروژه و سطح خدمات با یکدیگر همکاری می کنند. شناسه داده ها که قبلاً در ایمیل ها ، پیام ها و سایر قسمت های سیستم عامل اپل مورد استفاده قرار می گرفت به شما نشان می دهد که این فناوری می تواند کاملاً این اطلاعات را ضبط کند.

اما چگونه خودکار کردن این موارد باعث پیشرفت کسب و کار شما خواهد شد؟ چرا هوش مصنوعی قادر به نظارت بر وضعیت خود نیست و هنگامی که چیزی در سیستم عامل Mac ، iPhone یا شخص ثالث شما پیش می آید ، به شما اطلاع نمی دهد؟

منبع خبر


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۱:۰۳ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)