همت کار همت کار .

همت کار

Folding Pixel در اواخر سال 2021 عرضه خواهد شد

سندی که توسط گوگل منتشر شده ، نشان می دهد که این شرکت قصد دارد یک تلفن همراه بدون تاب را از خانواده پیکسل در سه ماهه چهارم سال آینده راه اندازی کند.

نام رمزگذاری شده این گوشی "Passport" است و از سال 2017 یعنی زمانی که پیکسل 2 به بازار معرفی شد ، ذکر شده است.

علاوه بر تلفن صدف ، سند مورد نظر به تلفن همراه دیگری به نام Pixel 5A با تاریخ انتشار "Q2 2021" اشاره دارد. دو گوشی دیگر با نام های "Raven" و "Oriole" نیز قرار است در سه ماهه آخر سال 2021 به بازار عرضه شوند.

پیکسل 4 a

9to5Google می گوید که احتمالاً این دو گوشی به سری Pixel 6 مراجعه می کنند.در این سند اسامی Pixel 4A 5G و Pixel 5 دنبال می شوند که گوگل در هنگام رونمایی از Pixel 4A به طور خلاصه به آن اشاره کرد. در این سند آمده است که این دو محصول ممکن است در ماه اکتبر (اکتبر یا نوامبر) وارد شوند.

جای تعجب نیست که پوسته پوسته توسط گوگل توسعه داده شده است. در ماه مه سال 1998 ، این شرکت موافقت کرد که در آستانه کنفرانس I / O نمونه اولیه کلاهبرداری را بسازد. ماریو کیروز ، رئیس توسعه پیکسل در آن زمان ، گفت که گوگل از مدتها قبل یک پروژه صدف را آغاز کرده است. اکنون ، مطابق سند بیرون آمده ، به نظر می رسد گوگل مرحله تولید نمونه اولیه را پشت سر گذاشته و در تلاش است تا یک محصول تجاری را توسعه دهد.

همانطور که 9to5Google گزارش داد ، سند بیرون آمده فقط برنامه Google را برای توسعه سیستم عامل Android برای تلفن های مختلف نشان می دهد و نرم افزار نهایی برای تیم دستگاه ها نیست و ممکن است اطلاعات موجود در این سند به واقعیت نرسد. با این حال ، افشای این سند احتمال راه‌اندازی تلفن کامپس توسط Google را تقویت کرده است.

http://sazehiran.madblog.ir/post/28/Folding+Pixel


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۲:۵۰ توسط:نیکجو موضوع: مقالات ساختمان نظرات (0)