همت کار همت کار .

همت کار

آیا بستر اشتراک گذاری ویدیو به شبکه اجتماعی توییتر خواهد رسید؟

توییتر نیز مانند مایکروسافت به دنبال دستیابی به پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو TickTack است ، اما دستور اجرایی ترامپ کار را دشوارتر می کند.

طبق گفته وال استریت ژورنال ، توییتر مذاکرات اولیه ای را برای ادغام با Tic Tac انجام داد تا بتواند خریدار شود ، اما ما هنوز نمی دانیم که آیا توییتر می تواند این سکو را در اختیار داشته باشد ، زیرا چنین معامله ای با موانع بزرگی روبرو خواهد بود. .


بزرگترین چالش برای چنین معامله ، مدیران رئیس جمهور دونالد ترامپ علیه شرکت هایی که صاحب TickTack و WeChat هستند. طبق این دستورالعمل ها که از تاریخ 25 سپتامبر شروع به کار خواهد کرد ، هرگونه معاملات مالی شرکت های آمریکایی با بایت رقص و Tencent ممنوع است.


ایالات متحده با استناد به این واقعیت که بیت دنس و تیک تاک اطلاعات کاربران آمریکایی را به دولت پکن ارائه داده بودند ، این کار را کردند ، اگرچه دولت واشنگتن هیچ مدرکی برای تأیید این ادعا ارائه نکرده است. تیک تاک پس از تحریم اعلام کرد که مخالف چنین نظمی است.

 


تیک تاک


در گزارش جدید آمده است که مایکروسافت تنها شرکتی است که مذاکرات عمومی را با بایت رقص اعلام کرده است. توییتر شرکتی بسیار کوچکتر از مایکروسافت است ، بنابراین انحصار کمتری خواهد داشت ، با این حال شبکه اجتماعی پول کمتری نسبت به Redmondians دارد و این احتمال خرید یک برچسب را افزایش می دهد.


حدود یک هفته پیش ، مایکروسافت در بیانیه ای اعلام کرد که مدیرعامل آن ، ساتیا نادلا ، با دونالد ترامپ درباره یک شبکه اجتماعی چینی در ایالات متحده ، استرالیا ، کانادا و نیوزلند مذاکره کرده است. گزارش صادر شده توسط سهم ترامپ.


وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد که هرگونه معامله بین توییتر و تیک تیک مربوط به عملیات این شرکت در ایالات متحده خواهد بود ، اگرچه شرکتها هنوز درباره آخرین گزارش اظهارنظر نکرده اند.

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۷:۱۳ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)