همت کار همت کار .

همت کار

آیفون 7 و سامسونگ s8 را خریداری نکنید

موسسه Chicago Tribune (منبع خبری رسمی با اسناد) ، این موسسه تحقیقاتی در مورد پرتوهای رادیویی تلفن های هوشمند ، به ویژه آیفون انجام داده است. طبق این تحقیق ، دستگاه های آیفون در منطقه ای ناامن واقع شده اند. گفته می شود سامسونگ S8 خارج از محدوده امن است و 5 برابر کمتر از تابش آیفون 7 است.

این تحقیق با قرارداد با یک آزمایشگاه معتبر و مطابق با دستورالعمل های فدرال انجام شد. آنها با استفاده از ابزارهای ویژه میزان تابش فرکانس رادیویی را اندازه گیری کردند. برای این کار ، آنها از مایع شفاف فرموله شده برای تقلید از بافت انسان استفاده کردند. میزان اشعه جذب شده توسط این مایع نشان داد که بسیاری از مدل های آیفون در موقعیتی فراتر از امنیت قانونی قرار دارند.
اپل ادعا می کند که همه چیز را رعایت کرده است

این مبلغ بیش از قانونی است و در آیفون 7. تقریباً دو برابر است. همچنین آیفون 10 مانند آیفون 8 کمی قانونی تر بود. اما آیفون 8 پلاس در حدود قانونی بود. این تلفن ها بعد از اظهار نظر دوباره تست شده اند. در آزمایش اصلاح شده ، مراحل فعال سازی سنسورهای طراحی شده برای کاهش قدرت تلفن ها اضافه شد.

در همین حال ، اپل در بیانیه ای که روز جمعه منتشر شد ، این ادعاها را تکذیب کرد و گفت: "ادعاهای مشابه و بی اساس مربوط به اپل بیش از یک بار انجام شده است. همچنین نتایج اشتباه است. البته او به جزئیات اشتباه اشاره نکرد."

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرده است که به درخواستها کتبی پاسخ خواهد داد و قبل از اعلام نتایج پاسخ نمی دهد. وی گفت: "تمام مدل های آیفون از جمله آیفون 7 کاملاً توسط FCC و هر کشور دیگری که iPhone در آن فروخته می شود ، کاملاً تأیید شده است."

تلفن های سامسونگ ، موتورولا و Vivo نیز مورد آزمایش قرار گرفته اند و طبق نتایج بدست آمده ، اکثر مدل های مختلف این تلفن ها نیز در مقایسه با دستورالعمل های FCC دارای سطح بالاتری از تابش فرکانس رادیویی هستند.

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۶:۳۰ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)