همت کار همت کار .

همت کار

خوشگل تر ساختن درب محل ورود ایوان

خوشگل تر ساختن درب محل ورود ایوان

درب محل ورود تراس در هر منزل ای یک کدام از تاثیر گذارترین بخش های منزل است که روی نگرش میهمانان و اشخاصی که به منزل شما می‌آیند تاثیر متعددی خواهد داشت . محل ورود زیبای منزل مارا برای دیدن فضایی خوشگل فراهم می نماید و هر قدر که در تزیین این نصیب کوتاهی شود منجر می شود تصور ما چندان تصور جالبی از فضای داخلی منزل نباشد . اکنون که‌این نصیب از منزل تا این مقدار در لحاظ بینندگان تاثیر گذار است پس چه خوبتر که طوری مرتب باشد که اعتنا ها را به خویش جلب نماید خیر این‌که از به عبارتی در آغاز موج منفی به بینندگان بدهد .

اشخاصی که طرفدار تزیینات و زیبایی می‌باشند برای شان فضای داخلی و بیرونی منزل فرق چندانی ندارد , لذا سعی بر قشنگ خیس کردن آن دارا‌هستند و عملکرد می نمایند با اجرای ایده های متفات و آپدیت , فضایی خارق العاده و خوشگل تولید نمایند . با دقت به اهمیت این مسئله درین مقاله وب سایت ساختمون به تحلیل ایده های جذاب و خلاقانه برای خوشگل تر کردن درب محل ورود تراس منزل پرداخته ایم .


رنگ درب محل ورود

رنگ ها از مهم‌ترین عناصری میباشند که در تزیین منزل زیاد مورد دقت قرار می‌گیرند . احتمالا معمولی ترین و ازران ترین ایده ای که می توان برای خوشگل تر کردن درب محل ورود از آن بهره برد همین نگارگری درب محل ورود باشد . اما با اندکی تغییر . در صورتی به درب های محل ورود منزل ها در کوچه محل معاش خودتان اعتنا فرمایید خواهید رویت کرد رنگ اکثر وقت ها درب ها مشکی , قهوه ای , سپید یا این که سورمه ای است . صراحت دارد که‌این رنگ ها عمومیت بیشتری دارا هستند ولی این ادله نمیشود که نتوان از رنگ های دیگر بهره مند شد , برای مثال زرشکی , آبی کم رنگ , خردلی و یا این که رنگ هایی که روشن می‌باشند سبب ساز خوشگل خیس شدن درب محل ورود خواهند شد و فضایی قشنگ تر خواهند ساخت .

حتما هیچ یک از ما صورتی پر رنگ و یا این که سرخابی جیغ برای درب محل ورود ایوان منزل مان استعمال نمیکنیم . نکته دیگر اینکه به کار گیری از رنگ های روشن موجب می شود که درب منزل تازه تر به حیث رسد . در حالتی‌که در حوالی درب محل ورود ایوان نرده های چوبی و یا این که فلزی داشته باشید , گشوده نیز ایده رنگ آمیزی آن‌ها جلوه فراوان زیبایی به محل ورود منزل خواهد اعطا کرد .

 

به کار گیری از گیاهان تزئینی و گل های قشنگ

گیاهان و گل ها هر جزو منزل که باشند علاوه بر ساخت تازگی و شادابی , زیبایی مخصوص به شخصی به آن جا خواهند اعطا کرد . به کار گیری از گیاهان دکوری را جلوی درب محل ورود تراس تحت عنوان یک ایده جدی در لحاظ بگیرید . به این دلیل که که‌این کار به صرف هزینه ای نسبتا کم نیاز داراست و در عین اکنون زیبایی فوق العاده ای خواهد داشت . شمشاد های سبز در نزدیکی محل ورود منزل لحاظ هر تماشاچی ای را به خویش جلب خواهد کرد .

نورپردازی جلوی درب محل ورود منزل

نورپردازی صحیح و اصولی سبب می شود فضای جلوی محل ورود منزل شما در شب زیبایی رویایی و خاصی داشته باشد . در‌صورتی‌که تا به اکنون از جلوی منزل ای که نورپردازی محل ورود قشنگ داشته رد شده باشید , به طبع تاثیر فراوان این ایده را فهم نموده اید . پس به تاءمل نصب لامپ های ال ای دی کوچک رنگی برای نصیب جلوی درب محل ورود باشید . این لامپ ها زیبایی محل ورود منزل را به اکران می‌گذارند و آن را یکسری برابر می نمایند . چه بسا در صورتیکه گل آرایی مضاعف عالی و یا این که نقاشی کردن منحصربه‌فرد داشته باشید


خیلی از منزل های سابق لامپ های شالوده دار و ایستاده جلوی درب محل ورود شان داشتند که علاوه بر روشن کردن نصیب جلوی منزل , خوشگل نیز بود البته امروزه چراغ های کوچک ال ای دی به جهت مصرف مقداری که دارا هستند و اینکه زمان عبور عابران روشن می گردند جای آن لامپ های کهن را گرفته اند .

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۹:۱۲ توسط:نیکجو موضوع: مقالات ساختمان نظرات (0)