همت کار همت کار .

همت کار

MSI از مانیتورهای سری PRO MP242 رونمایی می کند

MSI اخیراً از سری مانیتورهای PRO MP242 رونمایی کرده است که شامل سه مدل مختلف است. PRO MP242، PRO MP242V، PRO MP242P. این صفحه نمایش ها شامل نمایشگرهایی با مشخصات مشابه و تفاوت در پایه اختصاص داده شده به مانیتور PRO MP242P هستند.

هر سه صفحه نمایش 23.8 اینچی با وضوح FHD دارند و البته MSI هنوز قیمتی برای آنها تعیین نکرده است.

تفاوت اصلی این سه صفحه در پایه ای است که برای آن طراحی شده اند. صفحه های MP242 و MP242V قانون یکسانی دارند ، می توان زاویه آنها را از -3 درجه به 21 درجه تغییر داد. با این وجود MP242P ظرفیت متفاوتی دارد و پایه آن قابل تنظیم تر است.

این پایه می تواند ارتفاع را تنظیم کند ، زاویه افق را تغییر دهد ، به چپ و راست بچرخد و به بالا و پایین بچرخد. MSI گفت ارتفاع آن تا 12 سانتی متر و چرخش از -30 درجه به 30 درجه قابل تغییر است.

همانطور که قبلا ذکر شد ، این سه صفحه نمایش از همان نمایشگرها استفاده می کنند. اندازه این صفحه نمایش 23.8 اینچ و رزولوشن آن 1920.1080 پیکسل است. هر سه دستگاه مجهز به ورودی های یکسان هستند که شامل درگاه های HDMI و D-Sub هستند.

دو پورت امکان پشتیبانی همزمان از دو دستگاه صفحه ای را فراهم می کند و این می تواند برای کاربرانی که از دو رایانه یا یک رایانه و یک کنسول استفاده می کنند بسیار مفید باشد.

MP242V می تواند زاویه افق را از -90 به 90 درجه تغییر دهد. این به این معنی است که می تواند در حالت ایستاده به عنوان مانیتور عمودی نیز استفاده شود.

با این حال ، در این حالت ، لبه ضخیم پایین صفحه به هر دو طرف ، راست یا چپ منتقل می شود. با استفاده از این ویژگی ، مانیتور PRO MP242V گزینه ای ایده آل برای ایجادکنندگان پخش یا برنامه نویسان حرفه ای است که به فضای کافی برای مطالعه نیاز دارند.

در مانیتورهای Pro MP242 و MP242V ، ورودی HMDI 75 هرتز و پورت D-Sub آنها 60 هرتز است. نرخ تازه سازی بالاتر (75 هرتز) تصاویر روان تری از 60 هرتز در اختیار کاربر قرار می دهد ، بنابراین برای تماشای محتوا گزینه بهتری است.

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۵:۳۶ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)