همت کار همت کار .

همت کار

نوکیا معتبرترین مارک تلفن های هوشمند است

موسسه تحقیقاتی Counterpoint گزارش جدیدی منتشر کرده است که در آن رتبه بندی مورد اعتمادترین مارک تلفن های هوشمند است. برای این رتبه بندی 4 معیار وجود دارد که عبارتند از به روزرسانی نرم افزار ، به روزرسانی امنیتی ، کیفیت ساخت و تلفن های توصیه شده برای شرکت ها.

دستگاه های نوکیای HMD Global در بالای جدول بروزرسانی سیستم عامل و امنیت قرار دارند و ماندگاری آنها بالاتر از متوسط ​​بازار است. در زیر این موضوع را با جزئیات بیشتری توضیح خواهیم داد.

عملکرد HMD نسبت به سال قبل بهبود یافته است. همه تلفن های واجد شرایط نوکیا اکنون از اندروید 10 استفاده می کنند. فقط مارک دیگری با 100٪ آمار وجود دارد و آن OnePlus است. تفاوت در این است که آنها فقط 7 تلفن واجد شرایط و 20 تلفن HMD دارند.

سامسونگ نیز در این تست عملکرد خوبی داشته و 89٪ تلفن های واجد شرایط این شرکت از اندروید 10 استفاده می کنند. Rilmi با 73٪ در رده چهارم قرار دارد و پس از آن شیائومی و Huawei قرار دارند.

دستگاه های HMD بیشترین سهم تلفن ها را برای استفاده سازمانی دارند. بخشی از دلیل این امر این است که این تلفن ها هر ماه به روزرسانی های امنیتی به موقع دریافت می کنند. وان پلاس نیز به خوبی کار می کند و 90 درصد تلفن های این برند ماهانه به روزرسانی امنیتی دریافت می کنند.

برای سامسونگ و هواوی ، این تعداد به ترتیب 22 و 29 درصد است ، به این معنی که بخش بزرگی از تلفن های این شرکت ها هر سه ماه به روزرسانی امنیتی دریافت می کنند. Reelmi و Xiaomi عملکرد نسبتاً بهتری دارند و ماهانه دو سوم به روزرسانی دستگاه خود را دریافت می کنند.

روشهای آزمایش HMD در این صنعت دشوارتر از حد معمول است. در آزمایش دوام و کیفیت گوشی ، محصولات این برند هنوز پیشرو هستند. برای اندازه گیری این معیارها ، از جمله مقاومت محصول ، مقاومت در برابر فشار ، افت ، ضربه ، خوردگی ، خوردگی ، حرارت ، رطوبت و آزمایش مایعات و موارد دیگر از جمله مشاهدات کمی ، مورد ارزیابی قرار گرفتند و از نظر کیفی ارزیابی می شوند.

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۶:۰۸ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)