همت کار همت کار .

همت کار

معرفی چیپست کوالکام اسنپدراگون 875

 

در این مقاله ، ما با فیلم کالبد شکافی Samsung Galaxy Z Fold 2 که اخیراً توسط زاک نلسون در کانال YouTube JerryRigEverything به اشتراک گذاشته شده ، در خدمت شما هستیم.

 

هفته گذشته ، فیلم تست استقامت Galaxy Z Fold 2 را با شما به اشتراک گذاشتیم. در این ویدئو مشاهده کردیم که تلفن های نسل دوم Fold سامسونگ از زیر شکنجه های زاک نجات یافتند. بنابراین امروز او تصمیم گرفت تلفن را کالبد شکافی کرده و قفل آن را باز کند تا ساختار داخلی و میزان تعمیر را ببیند.

 

نسل اول تلفن های Samsung Fold با مشکلات استقامت زیادی روبرو بودند. به دلیل این مشکلات ، معرفی آن به بازار چندین ماه به تأخیر افتاده است. اما اکنون سامسونگ با پیروی از این مسیر دشوار نسل دوم این گوشی را روانه بازار کرده است. این یک واقعیت است که در نسل های آینده محصول همان چیزی را که در نسل قبلی شاهد بودیم تکامل می یابد. Samsung Galaxy Z Fold 2 به خوبی آن را نشان می دهد.
معرفی چیپست کوالکام اسنپدراگون 875

وقتی صحبت از معرفی چیپست اسنپدراگون 875 می شود ، به نظر می رسد که هر ساله در کنفرانس سالانه این شرکت در هاوایی جشن گرفته می شود. این مراسم در روز اول دسامبر ، یازدهم تصادفی برگزار می شود.

در ماه های اخیر ، ما مشاهده کردیم که ویروس کرونا هر سال در یک تاریخ خاص برنامه ها و رویدادهای زیادی را در سراسر جهان قطع می کند. اما علی رغم این اپیدمی کشنده ، کوالکام همچنان به برنامه منظم خود پایبند است و قصد دارد رویداد سالانه خود را در دو روز اول دسامبر برگزار کند. به طور خلاصه ، این به معنای معرفی چیپست اسنپدراگون 875 است.

کوالکام در صفحه رسمی Weibo خود پستی را به اشتراک گذاشته است که تاریخ آن را تأیید می کند. رئیس شیائومی اولین کسی بود که واکنش نشان داد و ابراز خوشحالی کرد.

لو وایبینگ تایید کرد که پرچمدار آینده این شرکت در میان اولین گوشی هایی است که با چیپست اسنپدراگون 875 وارد بازار می شود.

علاوه بر اسنپدراگون 875 ، کوالکام ممکن است نسل جدیدی از چیپ ست های میان رده ، اسنپدراگون 775G را نیز معرفی کند. انتظار می رود تراشه ها 5 نانومتر باشند.

همچنین شایعه شده است که اسنپدراگون 875 اولین تراشه ای است که از پردازنده جدید فوق العاده قدرتمند X1 استفاده می کند.

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۲:۲۵ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)