همت کار همت کار .

همت کار

بررسی اپل iPad Pro 2020

هنگامی که به صفحه iPad Pro در وب سایت اپل نگاه می کنید ، ابتدا این عبارت را پیدا خواهید کرد ، و این در واقع یک اشاره جالب برای جنجالی بی پایان درباره ماهیت iPad است. برخی از تبلت های گران قیمت اپل یک جایگزین مدرن برای لپ تاپ های امروزی است. در حالی که دیگران چنین وضعیتی را برای او تصور نمی کنند.

 

پیش از این در بررسی iPad Pro 2018 ما این تبلت را از اپل محصولی قدرتمند در نظر گرفتیم که iOS نمی تواند از پتانسیل کامل استفاده کند. اما واقعیت این است که اپل سال گذشته از iPadOS رونمایی کرد و اولین قدم را برای دادن شخصیتی مستقل تر به iPad گرفت. یک سیستم عامل که مدیریت یک پنجره و مرور وب را با iPad با دنیای دسک تاپ نزدیکتر می کند.

 

اپل امسال نسل چهارم iPad Pro را با ارتقاء سخت افزار بسیار اندک روانه بازار کرد. این محصول به طور پیش فرض دارای بروزرسانی iPadOS 13.4 است که به کاربران امکان استفاده از کراکر را نیز می دهد. ویژگی ای که بر روی کاغذ ، iPad Pro را به دنیای لپ تاپ ها نزدیک می کند.

 

طراحی و کیفیت ساخت

 

با الهام از زبان طراحی مدرن آیفون ، اپل در سال 2018 iPad Pro را زیر تیغ تیغ برداشته و نسل سوم این تبلت را با ظاهری پر زرق و برق به بازار عرضه کرد. طراحی مجدد iPad Pro به مهندسان اپل این امکان را می دهد تا ابعاد فیزیکی هر دو مدل iPad Pro را کاهش دهند و حتی قطر صفحه نمایش مدل کوچکتر را با 0.5 اینچ افزایش دهند. اپل هیچ تغییر دیگری در زبان طراحی تبلت محبوب نسل چهارم خود ایجاد نکرده است ، به جز جایگزینی یک دوربین واحد با یک واحد سه گانه ، و در این بهار (18 مارس 2020) همان زبان طراحی جذاب مانند گذشته را نشان داد. بنابراین جای تعجب ندارد که در بررسی iPad Pro 2020 توضیحی مشابه از بررسی نسل قبلی ارائه دهیم!

 

تفاوت های ظاهری بین نسل سوم و چهارم iPad Pro و مدل کلاسیک محدود به نمایشگر با حاشیه پایین نیست. از آنجا که طراحان اپل لبه های خمیده و خمیده مدل 2017 را کنار گذاشتند و در iPad Pro 2018 و 2020 طراحی جدیدی را با سطوح مسطح و گوشه های پهن تر و گوشه ها اعمال کردند؛ مؤلفه هایی که ذهن ما را در ظاهر آیفون 5 حفظ می کند. جدای از زبان طراحی جدید ، آیپد پرو 3 و 4 نسل یک میلی متر نازک تر از گذشته و تنها 5.9 میلی متر ضخامت دارد.

 

گذشته از ظاهر بصری زبان طراحی جدید iPad Pro ، نباید از ضعف بالقوه دستگاه 5.9 میلی متر غافل شد. صرف نظر از انتشار فیلم هایی که خم شدن و خرد شدن جزئی از iPad Pro را نشان می دهد ، ما در بررسی iPad Pro 2020 ما ، دقیقاً مانند نسل سوم ، متوجه شدیم که صفحه نمایش هنگام استفاده از قلم یا کار با خود تبلت بطور قابل توجهی فرو می رود.

 

منبع خبر


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۷:۰۵ توسط:نیکجو موضوع: تکنولوژی نظرات (0)