همت کار همت کار .

همت کار

راهنمای خرید داکت اسپلیت

راهنمای خرید داکت اسپلیت

امروزه داکت اسپلیت یکی رایج‌‌ترین و متداول‌‌ترین سیستم‌های گرمایش و سرمایش در ساختمان‌ها به شمار میرود که دارنده دو بخش نصیب داخلی یا این که هواساز و نصیب فرنگی یا این که کندانسور هست که از روش دو لوله مسی به یکدیگر متصل میشوند . در‌این گفتار راهنمای خرید داکت اسپلیت را گزینه نظارت قرار می دهیم .

امروزه داکت اسپلیت یکی رایج‌‌ترین و متداول‌‌ترین سیستم‌های گرمایش و سرمایش در ساختمان‌ها به شمار می رود که دارنده دو بخش نصیب داخلی یا این که هواساز و نصیب فرنگی یا این که کندانسور هست که از روش دو لوله مسی به یکدیگر متصل می گردند . داکت اسپلیت ولی در عملیات سرمایش به عبارتی اسپلیت یا این که سیستم سرمایش گازی عادی است که به حالت توکار و داخل سقف کاذب قرار گرفته و بعد از روش شبکه کشی از آن به بقیه قسمت‌های یک ساختمان عملیات انتقال هوای گرم یا این که سرد را انجام میدهد در حالی که اسپلیت عادی به شکل روکار و در بخش‌های متمایز از ساختمان نصب شده و به طور مستقیم هوای سرد یا این که گرم را به محفظه پیرامون خویش تزریق می‌نماید .

همیشه کمک گرفتن از افراد با تجبه مانند کسانی که کار تعمیر کولر اسیپلت را انجام می دهد می تواند به شما کمک کند چه کالایی با چه ابزاری را بهتر هست که انتخاب کنید.

مزایای داکت اسپلیت


با دقت به فضای وسیع مسئله به کارگیری این سیستم , بها اولیه نصب و فعال‌سازی به مراتب پایین‌‌تری نسبت به مورد ها شبیه همچون مینی چیلر و فن کویل داراست . فایده مندی از تکنولوژی به دور متغیر در بخش اعظم این سیستم‌ها سبب ساز میگردد که به راحتی بتوان قدرت خروجی این متاع را متناسب با نیاز تغییر‌و تحول بخشید و از هدر رفتن انرژی پرهیز کرد . وجود گونه های فیلتر‌های قابل شستشوی تطهیر هوا در‌این سیستم‌ها , سبب میگردد که هوای خروجی از این سیستم‌ها هوای مطبوع و دلپذیری باشد .

به کارگیری از این سیستم‌ها خلاف به کارگیری از سیستم‌های گرمایش و سرمایش مرکزی مثل چیلر , منجر میشود که هزینه انرژی برای هر واحد ساختمان جداازهم باشد , که‌این این قضیه قابلیتی زیاد پر استفاده در آپارتمان‌ها محسوب میشود و هر خانواده قادر است هزینه انرژی خویش را متناسب با منظور خویش در دست گرفتن نماید .

از آنجایی که‌این سیستم هوای خویش را از روش شبکه , از محفظه بیرون از ساختمان تامین میکند پس نیز در فصول گرم و نیز در فصول سرد هوای جدید برای ساختمان به ارمغان میاورد . بالا بودن گنجایش این سیستم سبب می گردد که بتوان آن را به جای تعدادی سیستم اسپلیت عادی آیتم به کارگیری قرار بخشید که‌این فرمان سبب کاهش هزینه به دلیل کاهش هزینه‌های تعمیر و محافظت میگردد .

بررسی کردن معایب داکت اسپیلت توسط شما بسیار سخت ست. شاید تعمیرکار هنگامی که دارد کار تعمیر اسپیلت را انجام می دهد متوجه شوید که چه چیزهایی را رعایت نکرده اید.


معایب داکت اسپلیت

از آن‌جا که در‌این جور سیستم , همه ‌بخش‌های یک ساختمان به یک خروجی شبیه متصل می‌باشند پس قابلیت و امکان تهیه و تنظیم دما به طور دستی در هر قسمت ساختمان , متعدد با بخش‌های دیگر نیست و دمای همه بخش‌های یک ساختمان شبیه خواهد بود که‌این فرمان میتواند تا حدی برای کسانی که نسبت به گرما و سوز‌و‌سرما تفاوت‌هایی در ساختار بدنی خویش دارا‌هستند خلل تولید نماید . ولی این خلل را می‌توان با به کار گیری از دریچه‌های متغیر ورود هوا به جای به کارگیری از دریچه‌های اثبات تا حد متعددی در اختیار گرفتن کرد .


اشکال کمپرسور و گاز مبرد مصرف شده در داکت اسپلیت

در مبحث راهنمای خرید داکت اسپلیت این دو فاکتور اهمیت بالایی دارا هستند . کمپرسور‌های عادی و کمپرسور‌های متغیر از این گونه های میباشند , که کمپرسور‌های عادی با قدرت ثابتی کار کرده و قابلیت تغییر تحول بضاعت و توان در آنان نیست ولی در کمپرسور‌های متغیر یا این که اینورتر که نسل نو کمپرسور‌ها هم محسوب می شوند می‌توان مقدار اقتدار خروجی را تغییر و تحول بخشید .

محدوده ارزش و راهنمای خرید داکت اسپلیت

به منظور راهنمای خرید داکت اسپلیت با دقت به ظرفیت‌های متعدد سرمایش و گرمایش این فرآورده , گونه های کمپرسور‌های اثبات و متغیر گزینه به کار گیری قرار گرفته درین کالا , کمپانی خالق و کیفیت ساخت و اندازه مصرف انرژی آن قیمت‌های دوچندان مختلفی را خواهد داشت که شما بایستی بسته به نیاز و سرمایه خویش نسبت به تعیین یک داکت اسپلیت مطلوب مبادرت فرمایید .

بعداز گزینش این کالا روند مهمی ‌که ممکن است خیلی از اشخاص از تمرکز بر روی آن چشم پوشی مینمایند عملیات نصب آن هست که فراوان حیاتی و ظریف می بایست شکل گیرد و در صورت عملیات نصب نامطلوب چه بسا گزینش بهترین سیستم نیز بازدهی بالایی را برای مشتری در بر نخواهد داشت .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۴:۵۷ توسط:نیکجو موضوع: مقالات ساختمان نظرات (0)